Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er maks du klarer i markløft og knebøy? Og hva veier du? :) 

Selv har jeg 80 kg i knebøy og 85 i mark. Egenvekt på 58 kg. 

Anonymkode: b8426...2b6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 i knebøy og 60 i markløft. Ikke så mye akkurat, men da jeg startet å trene for rundt et år siden klarte jeg ikke stanga engang:fnise: Jeg veier 53 kg. 

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å trene på studio denne uken, første gang i mitt liv. Veier 48 kg. (slaaaapp av, er ikke undervektig, bare lav og slank), klarte stanga + 10 kg., lol i markløft, 20 i knebøy lol. Det skal komme etterhvert..

Anonymkode: 87c7c...998

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, urenluren skrev:

50 i knebøy og 60 i markløft. Ikke så mye akkurat, men da jeg startet å trene for rundt et år siden klarte jeg ikke stanga engang:fnise: Jeg veier 53 kg. 

Bra progresjon på et år det da! :) TS 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å trene på studio denne uken, første gang i mitt liv. Veier 48 kg. (slaaaapp av, er ikke undervektig, bare lav og slank), klarte stanga + 10 kg., lol i markløft, 20 i knebøy lol. Det skal komme etterhvert..

Anonymkode: 87c7c...998

Så bra du har begynt! :) Jeg veide også 48 kg da jeg startet! Viktig å være 100% sikker på teknikk før man øker i vekter uansett, så det er ikke noe å stresse med da :) Det kommer! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Cyrus skrev:

130 i knebøy og 150 i mark.

Gutt eller jente? Egenvekt? :)

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutt eller jente? Egenvekt? :)

Gutt / mann 😂 Veier vel rundt omkring 83kg nå

Skrevet

110 kg mark og har store planer om ny pers i knebøy, på 75 kg i kveld :P Får se om skuldra holder (sliter med vondter, så ikke alltid greit å hvile stanga..) 

Gjest moreno
Skrevet

8 mnd siden: Greide knapt stanga, haha (20 kg).

Nå: Mark 70 kg 5 reps (ikke testa 1RM), bøy 60 kg 5 reps (ikke testa 1RM). Ikke trent spesielt på disse for å bli sterk, men er happy for fremgangen :)

Skrevet

Livstidsmax: 180 kg knebøy, 212,5 kg mark. Er antakelig i nærheten av det nå, har hatt en grei periode uten skader og annet tull, men tester svært sjelden 1RM lenger (mer interessert i treere og femmere og sånt).

Er mann og tungvekter, det som trekker ned er at jeg også er over førti og småbarnspappa med konstant søvnunderskudd. Opplever perioder med OK framgang (dog langt tregere enn for en yngre mann), avbrutt av sykdom eller skader (eller at kona blir gravid igjen, har tre unger og hver gang går alle planer og rutiner åt skogen rundt slutten av svangerskapet og i flere måneder etter fødselen).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Sinsiew skrev:

110 kg mark og har store planer om ny pers i knebøy, på 75 kg i kveld :P Får se om skuldra holder (sliter med vondter, så ikke alltid greit å hvile stanga..) 

Så bra, lykke til :) Mann? Vekt? 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, moreno skrev:

8 mnd siden: Greide knapt stanga, haha (20 kg).

Nå: Mark 70 kg 5 reps (ikke testa 1RM), bøy 60 kg 5 reps (ikke testa 1RM). Ikke trent spesielt på disse for å bli sterk, men er happy for fremgangen :)

Så bra fremgang :D 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Leifr skrev:

Livstidsmax: 180 kg knebøy, 212,5 kg mark. Er antakelig i nærheten av det nå, har hatt en grei periode uten skader og annet tull, men tester svært sjelden 1RM lenger (mer interessert i treere og femmere og sånt).

Er mann og tungvekter, det som trekker ned er at jeg også er over førti og småbarnspappa med konstant søvnunderskudd. Opplever perioder med OK framgang (dog langt tregere enn for en yngre mann), avbrutt av sykdom eller skader (eller at kona blir gravid igjen, har tre unger og hver gang går alle planer og rutiner åt skogen rundt slutten av svangerskapet og i flere måneder etter fødselen).

Wow, det er sterkt :) Haha, ja ikke alltid greit med denne babylagingen midt oppi det hele, men må jo si det høres ut som du klarer deg meget bra på trening tross alt! :D 

AnonymBruker
Skrevet

Markløft 93 og knebøy tror jeg var 87kg.  Kunne kanskje tatt mer men har ikke lyst til å løfte på meg brokk. På det tidspunktet veide jeg 80 kg. 

Anonymkode: acade...774

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Markløft 93 og knebøy tror jeg var 87kg.  Kunne kanskje tatt mer men har ikke lyst til å løfte på meg brokk. På det tidspunktet veide jeg 80 kg. 

Anonymkode: acade...774

Så mange sterke, flinke folk det er her :D

Skrevet

Markløft 120 kg og 110 kg i knebøy.

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 3
Gjest Nanne70
Skrevet

Begynte å trene styrke for 2,5 mnd siden, og tar foreløpig 45 kg markløft (4 sett à 8 reps) og 35 i knebøy (4 sett à 5 reps). Aner ikke 1RM. Egenvekt er alt for mye, men jeg har gått jevnt og trutt ned i vekt siden jeg startet å trene, så jeg er fornøyd med det :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra, lykke til :) Mann? Vekt? 

Kvinne :) 80 ^^

• Liker 1
Skrevet

160kg mark og 145kg knebøy. Knebøy kjører jeg helt ned, altså ass to grass. Kunne sikkert tatt 160+ om jeg hadde gått til parallel eller enda grunnere.

veier 72kg og er 184cm høy, mann.

Merker at fremgangen går ufattelig sakte nå, men det tror jeg er fordi jeg kun veier 72kg på 184cm. Planen er å legge på meg 5kg innen september, uten at jeg går opp i fett%. Driver med sprint som hobby, så jeg må være sterkest mulig på minst mulig kroppsvekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...