AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #21 Skrevet 23. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skammet meg over underlivet mitt. De indre kjønnsleppene er lengre enn de ytre, og klitoris er ganske stor. Den er kanskje en drøy cm og synes mellom kjønnsleppene. Jeg har aldri fått kommentarer om det fra kjærester, men jeg har alltid lurt på om de egentlig synes det er usexy. Og jeg har alltid foretrukket å ha litt busk der nede, for da synes det i hvert fall ikke for andre når jeg er naken i garderober, for eksempel. Anonymkode: 04d95...80c Jeg skrev innlegget over deg,og jeg tror jeg også har det samme. Nå har jeg ikke noe imot underlivet mitt lenger. Om det stemmer at størrelsen har noe å si så passer det bra på meg siden jeg alltid har hatt lett for å komme Anonymkode: 66bf0...8ff
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #22 Skrevet 24. juni 2016 18 timer siden, Vevila skrev: Forresten så vokser den også! Kanskje derfor en del kvinner opp i årene blir mer glad i sex? Det stemmer. Faktisk så vokser klitoris halvannen gang så mye i % fra man er ferdig med puberteten og til man når overgangsalder, enn den gjør i løpet av puberteten. Min er stor, og har alltid vært det. Den er lett å finne, jeg er veldig glad i sex og kommer lett. Flesteparten av de jeg har hatt sex med digger den, både menn og kvinner. Anonymkode: 99c8a...9fc
Gjest Vevila Skrevet 24. juni 2016 #23 Skrevet 24. juni 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer. Faktisk så vokser klitoris halvannen gang så mye i % fra man er ferdig med puberteten og til man når overgangsalder, enn den gjør i løpet av puberteten. Min er stor, og har alltid vært det. Den er lett å finne, jeg er veldig glad i sex og kommer lett. Flesteparten av de jeg har hatt sex med digger den, både menn og kvinner. Anonymkode: 99c8a...9fc Jeg skulle gjerne hatt en stor jeg også! Skjønner ikke hvorfor noen skulle finne det usexy!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #24 Skrevet 24. juni 2016 Så det er altså ingen andre her utenom meg som har en klitoris som er absolutt usynlig og "ufølsom" ? Ts Anonymkode: 2cf30...210
Gjest Vevila Skrevet 24. juni 2016 #25 Skrevet 24. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Så det er altså ingen andre her utenom meg som har en klitoris som er absolutt usynlig og "ufølsom" ? Ts Anonymkode: 2cf30...210 Jo, jeg svarte deg jo
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #26 Skrevet 24. juni 2016 En som virker. Anonymkode: af029...647 1
tdm900 Skrevet 24. juni 2016 #27 Skrevet 24. juni 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skammet meg over underlivet mitt. De indre kjønnsleppene er lengre enn de ytre, og klitoris er ganske stor. Den er kanskje en drøy cm og synes mellom kjønnsleppene. Jeg har aldri fått kommentarer om det fra kjærester, men jeg har alltid lurt på om de egentlig synes det er usexy. Og jeg har alltid foretrukket å ha litt busk der nede, for da synes det i hvert fall ikke for andre når jeg er naken i garderober, for eksempel. Anonymkode: 04d95...80c Den kommer vel litt mer fram når du er kåt 😜
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #28 Skrevet 24. juni 2016 Et øyeblikk siden, Vevila skrev: Jo, jeg svarte deg jo Å så deg ikke! Flott å høre at det er flere. Er din bare liten eller er det forhuden som gjør at orgasme er vanskelig? Selv har jeg utrolig trang forhud (heter vet det hos kvinner også?) over klitoris og får derfor ingen utbytte av å gni på den. Ts Anonymkode: 2cf30...210
Gjest Vevila Skrevet 24. juni 2016 #29 Skrevet 24. juni 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å så deg ikke! Flott å høre at det er flere. Er din bare liten eller er det forhuden som gjør at orgasme er vanskelig? Selv har jeg utrolig trang forhud (heter vet det hos kvinner også?) over klitoris og får derfor ingen utbytte av å gni på den. Ts Anonymkode: 2cf30...210 Ikke helt sikker på hvorfor det er vanskelig, den er helt dekket av forhuden og kommer ikke frem. Som regel kjenner jeg minst like mye til den indre delen(gjennom huden) av klitoris som den ytre så jeg prøver å stimulere hele området, skal allikevel en del jobb til. Vi får trøste oss med at vi i det minste har en, og at den vil vokse! Endret 24. juni 2016 av Vevila
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #30 Skrevet 24. juni 2016 Et øyeblikk siden, Vevila skrev: Ikke helt sikker på hvorfor det er vanskelig, den er helt dekket av forhuden og kommer ikke frem" Som regel kjenner jeg minst like mye til den indre delen(gjennom huden) av klitoris som den ytre så jeg prøver å stimulere hele området, skal allikevel en del jobb til. Vi får trøste oss med at vi i det minste har en, og at den vil vokse! Satser på det det er en fin innstilling Finnes muligheter om plastikk kirurgi, men det er både dyrt og vont. Ts Anonymkode: 2cf30...210
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå