AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Har alltid vært glad i sex og lett å opphisse. For noen år siden møtte jeg en mann. Han ga uttrykk for at vi skulle ha mye sex osv. Vi ble sammen men tok lang tid før vi hadde sex. Deretter var det sjelden. Fra 3 uker til 8 mnd i mellom i 5 år. Han påsto han ikke var kåt, jeg prøvde å snakke med han om det og fikk til svar at jeg maste. Han chattet med andre på nett, runket til de, damer han kjente også. Hver gang jeg var ute av huset, runking. Når vi en sjelden gang hadde sex, ville han kun suges. Av og til red jeg han, men ikke om han gadd å gi meg noe, selv om jeg ba han om det. Jeg ble merkelig nok gravid og ble svært kåt og sulten på nærhet i svangerskapet. Ble jo selvsagt ikke møtt der. Dette ødela mye for meg emosjonelt og seksuelt. Nå er jeg singel, 6 mnd. Har ikke hatt sex siden bruddet. Har hatt flørter og tilbud men har ikke lyst. Onanerer svært sjelden også og har lav interesse for sex. Er jeg ødelagt? Kvinne 32 år Anonymkode: 4212e...a52
Mippi Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Jeg er av typen som kan ha sex 10 ganger daglig når jeg er i forhold, men som singel skrur hjernen seg av og jeg har lite behov for sex. Har skjedd begge gangene jeg har blitt singel. Gått fra å elske sex og ville ha det hele tiden -selv etter mange år med samme partner og forelskelsen er over, til å ikke engang føle behovet for å onanere som singel. Jeg håper du finner ut at du ikke er ødelagt når du snart finner deg en ny partner. Når hormonene blusser opp og forelskelsen tar deg. Og finner du en bra mann som tilfredsstiller deg, så holder nok lysten seg gjennom forholdet. Hvis du er som meg da. Lykke til! 1
Gjest matmed Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har alltid vært glad i sex og lett å opphisse. For noen år siden møtte jeg en mann. Han ga uttrykk for at vi skulle ha mye sex osv. Vi ble sammen men tok lang tid før vi hadde sex. Deretter var det sjelden. Fra 3 uker til 8 mnd i mellom i 5 år. Han påsto han ikke var kåt, jeg prøvde å snakke med han om det og fikk til svar at jeg maste. Han chattet med andre på nett, runket til de, damer han kjente også. Hver gang jeg var ute av huset, runking. Når vi en sjelden gang hadde sex, ville han kun suges. Av og til red jeg han, men ikke om han gadd å gi meg noe, selv om jeg ba han om det. Jeg ble merkelig nok gravid og ble svært kåt og sulten på nærhet i svangerskapet. Ble jo selvsagt ikke møtt der. Dette ødela mye for meg emosjonelt og seksuelt. Nå er jeg singel, 6 mnd. Har ikke hatt sex siden bruddet. Har hatt flørter og tilbud men har ikke lyst. Onanerer svært sjelden også og har lav interesse for sex. Er jeg ødelagt? Kvinne 32 år Anonymkode: 4212e...a52 Nei, du er ikke ødelagt, men med avvisning i 5 år blir en vel litt reservert. Håper du treffer en ny person som verdsetter deg. Da vil sexlivet ordne seg av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå