Gjest Sitronvann Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Hei, jeg er ny her inne og derfor har jeg noen spørsmål knyttet til noe jeg leste om i en annen tråd. Som singel kvinne 40+, hvordan vurderes muligheten for å møte rolige stabile oppegående menn via KG? Er ikke det et tapsprosjekt? Og hvorfor har ikke KG et eget forum der de som vil kan søke etter partnere, og ikke bare kontaktannonser for venner på venneforumet? Eller er det indirekte der man søker etter single? Jeg har lagt merke til at kontaktannonser er forbudt på forumet, men hvorfor er de det egentlig?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 KG er et diskusjonsforum. Basta! Anonymkode: e5b0d...937 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Om du merker til noen brukere du liker, send de en melding eller to. Du trenger ikke å legge ut en annonse. Som nevnt ovenfor, dette er et diskusjonsforum. Anonymkode: dfb71...f2a 1
Gjest Sitronvann Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du merker til noen brukere du liker, send de en melding eller to. Du trenger ikke å legge ut en annonse. Som nevnt ovenfor, dette er et diskusjonsforum. Anonymkode: dfb71...f2a Som nevnt, dette er ting jeg begynte å tenke på etter å ha lest en annen tråd.
Okapi Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Spørsmålet er jo interessant. Hvorfor er det egentlig forbudt med kontaktannonser? Flere andre fora har det, man kunne fint laget et subforum så det ikke kommer i veien for diskusjoner, og tror absolutt det kunne dratt lesere og dermed generert annonsekroner. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Hvorfor trenger verden enda en datingside når de fleste single kommer til å forbli mer eller mindre single resten livet sitt uansett? Anonymkode: 6c0aa...30e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 16 minutter siden, Okapi skrev: Spørsmålet er jo interessant. Hvorfor er det egentlig forbudt med kontaktannonser? Flere andre fora har det, man kunne fint laget et subforum så det ikke kommer i veien for diskusjoner, og tror absolutt det kunne dratt lesere og dermed generert annonsekroner. Theres a time and place for everything... Kontaktannonser kommer til å før eller senere minske kvaliteten på nettsiden. Så best å ikke prøve seg på det. Anonymkode: dfb71...f2a 2
Okapi Skrevet 21. juni 2016 #8 Skrevet 21. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Theres a time and place for everything... Kontaktannonser kommer til å før eller senere minske kvaliteten på nettsiden. Så best å ikke prøve seg på det. Anonymkode: dfb71...f2a Har du et eksempel på dette? 1
Gjest Sitronvann Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Theres a time and place for everything... Kontaktannonser kommer til å før eller senere minske kvaliteten på nettsiden. Så best å ikke prøve seg på det. Anonymkode: dfb71...f2a Kanskje, men det flommes egentlig allerede over av mer eller mindre skjulte kontaktannonser på KG så hvorfor ikke gi de et sted å være?
makkapakka Skrevet 21. juni 2016 #10 Skrevet 21. juni 2016 det er liksom litt desperat over hele greia
Gjest Sitronvann Skrevet 21. juni 2016 #11 Skrevet 21. juni 2016 2 minutter siden, makkapakka skrev: det er liksom litt desperat over hele greia Hvordan det?
Gjest Sitronvann Skrevet 21. juni 2016 #12 Skrevet 21. juni 2016 28 minutter siden, Okapi skrev: Spørsmålet er jo interessant. Hvorfor er det egentlig forbudt med kontaktannonser? Flere andre fora har det, man kunne fint laget et subforum så det ikke kommer i veien for diskusjoner, og tror absolutt det kunne dratt lesere og dermed generert annonsekroner. Det burde være mulig.
Summers Skrevet 21. juni 2016 #13 Skrevet 21. juni 2016 (endret) 40 minutter siden, Okapi skrev: Spørsmålet er jo interessant. Hvorfor er det egentlig forbudt med kontaktannonser? Flere andre fora har det, man kunne fint laget et subforum så det ikke kommer i veien for diskusjoner, og tror absolutt det kunne dratt lesere og dermed generert annonsekroner. Det er jo et eget subforum for å ta kontakt med andre brukere. Man kan vel bruke det til å skrive kontaktannonse. 21 minutter siden, Okapi skrev: Har du et eksempel på dette? Ikke jeg som var AB og har ikke eksempler, men ser jo for meg at det kommer svært mange nye i mine øyne uønskede brukere som bare er her for å treffe partner. At de nye brukerne og en del tidligere brukere vil endre svarene de gir i trådene om de samtidig er aktive på sjekkesubforumet. Jeg ønsker ærlige svar på resten av forumet og at brukerne ikke skal prøve å gjøre seg mest mulig attraktive. I tillegg hadde sikkert brukerne blitt mer flørtete på resten av forumet, og det sporer av trådene. Endret 21. juni 2016 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #14 Skrevet 21. juni 2016 1 time siden, Sitronvann skrev: Hei, jeg er ny her inne og derfor har jeg noen spørsmål knyttet til noe jeg leste om i en annen tråd. Som singel kvinne 40+, hvordan vurderes muligheten for å møte rolige stabile oppegående menn via KG? Er ikke det et tapsprosjekt? Og hvorfor har ikke KG et eget forum der de som vil kan søke etter partnere, og ikke bare kontaktannonser for venner på venneforumet? Eller er det indirekte der man søker etter single? Jeg har lagt merke til at kontaktannonser er forbudt på forumet, men hvorfor er de det egentlig? Er ikke det relativt innlysende? Det er et hav av datingsider man kan bruke hvis målet er å date noen, eller man kan gå på bar og drikke seg drita for å oppnå det samme. Anonymkode: a7813...d92 1
Okapi Skrevet 21. juni 2016 #15 Skrevet 21. juni 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Ikke jeg som var AB og har ikke eksempler, men ser jo for meg at folk vil endre svarene de gir i trådene om de samtidig er aktive på sjekkesubforumet. Jeg ønsker ærlige svar på resten av forumet og at brukerne ikke skal prøve å gjøre seg mest mulig attraktive. I tillegg hadde folk sikkert brukerne mer flørtete på resten av forumet, og det sporer av trådene. Man kan gjerne synse, men jeg etterlyste et konkret eksempel på et forum som har blitt "ødelagt" av at det har blitt opprettet et subforum for kontaktannonser. Jeg har sett diverse slike fora, men aldri sett at denne kategorien har bidratt negativt. Jeg fikk inntrykk av at AB hadde det. 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. juni 2016 #16 Skrevet 21. juni 2016 1 time siden, Sitronvann skrev: Hei, jeg er ny her inne og derfor har jeg noen spørsmål knyttet til noe jeg leste om i en annen tråd. Som singel kvinne 40+, hvordan vurderes muligheten for å møte rolige stabile oppegående menn via KG? Er ikke det et tapsprosjekt? Og hvorfor har ikke KG et eget forum der de som vil kan søke etter partnere, og ikke bare kontaktannonser for venner på venneforumet? Eller er det indirekte der man søker etter single? Jeg har lagt merke til at kontaktannonser er forbudt på forumet, men hvorfor er de det egentlig? Grunnen til at kontaktannonser ikke er greit på KG er at en hver arena der det er kvinner, hvor menn har lov til å prøve seg på dem etter hvert blir overfyllt av menn.
Summers Skrevet 21. juni 2016 #17 Skrevet 21. juni 2016 1 minutt siden, Okapi skrev: Man kan gjerne synse, men jeg etterlyste et konkret eksempel på et forum som har blitt "ødelagt" av at det har blitt opprettet et subforum for kontaktannonser. Jeg har sett diverse slike fora, men aldri sett at denne kategorien har bidratt negativt. Jeg fikk inntrykk av at AB hadde det. Men var det forumer med like høy kvinneandel som på KG? Er jo mer å hente for menn å sjekke damer på KG enn på forumene jeg vet om.
Gjest Sitronvann Skrevet 21. juni 2016 #18 Skrevet 21. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det relativt innlysende? Det er et hav av datingsider man kan bruke hvis målet er å date noen, eller man kan gå på bar og drikke seg drita for å oppnå det samme. Anonymkode: a7813...d92 Et hav av useriøse sider der det egentlig ikke er mulig å se stort av hvem personen er, ja. I så tilfelle tenker jeg at kg ville vært en unik arena for et mer seriøst treffsted. 2 minutter siden, Herr Heftig skrev: Grunnen til at kontaktannonser ikke er greit på KG er at en hver arena der det er kvinner, hvor menn har lov til å prøve seg på dem etter hvert blir overfyllt av menn. Det er jo egentlig overfylt av mange menn her allerede, så hva er forskjellen?
smalls Skrevet 21. juni 2016 #19 Skrevet 21. juni 2016 Bli medlem av Sukker eller noe. Dette er ingen datingside.
Gjest Sitronvann Skrevet 21. juni 2016 #20 Skrevet 21. juni 2016 3 minutter siden, smalls skrev: Bli medlem av Sukker eller noe. Dette er ingen datingside. Jeg tror du må lese mitt HI på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå