Lyseblå Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har nettopp flyttet inn i en gammel kjeller, alt er hvitt og gammelt. Skal bare bo her en kort stund, men vil ha det hjemmekoselig. Utleieren bryr seg ikke om det blir gjort noe, tror uansett neste steg blir opppussing i den boligen. Så, jeg har kikket på pinterest og blitt inspirert til å male selv, ved bruk av teip kan jeg lage geometrisk mønster. Dette er hva jeg har kommet frem til nå: Hva synes dere, blir det kanskje for mye rot? Skal jeg kutte ut en farge? Gjøre feltene større? Veggen er omtrent 5 meter lang, gulvet er brunt/treaktig linoleum og alt annet hvitt. Tenkte også å male et bilde i samme stil og henge nærme veggen. Det er nå gammel og ru tapet der, så resultatet blir ikke perfekt, men jeg tror det hadde vært et friskt pust. Mot veggen skal det stå en gammel hjørnesofa og kanskje en annen møbel. Setter pris på tilbakemeldinger 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Hvis utleier ikke bryr seg, og du allerede vet at det uansett bare er for en kort periode vil jeg bare si "Go for it"! Hva har du å tape? I verste fall, om du finner ut at du ikke klarer å leve med det ferdige resultatet, kjøper du noen liter billigmaling i en OK farge og maler over. I beste fall får du den kuleste stua i byen! Hvis du først skal ha den typen mønster tror jeg størrelsen på feltene er ganske riktige. Anonymkode: 691db...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå