Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg vil jo være venn med han. Vi har vært av og på hele tiden, og det har går flere måneder, når vi snakker sammen. 

Kan jeg likevel være venn med han eller er det for sent? Jeg skal selvfølgelig ikke begå den tabben å ha sex tidlig. 

Anonymkode: 17fbc...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil du kun være venn med han, eller noe mer? 

Jeg kan kun snakke for meg selv. Jeg har hatt sex på første date flere ganger, og samtlige av disse mennene har villet være med meg senere - og da ikke kun for sex. Jeg har venninner som har helt andre erfaringer. Hvis fyren virkelig liker deg, har det ingenting å si om dere har sex på første date. Det kan føles litt mer spennende i starten om man venter kanskje, men det er jo en følelse som vil gå bort rimelig kjapt etter det er gjort uansett.

Endret av Beach
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Beach skrev:

Vil du kun være venn med han, eller noe mer? 

Jeg kan kun snakke for meg selv. Jeg har hatt sex på første date flere ganger, og samtlige av disse mennene har villet være med meg senere - og da ikke kun for sex. Jeg har venninner som har helt andre erfaringer. Hvis fyren virkelig liker deg, har det ingenting å si om dere har sex på første date. Det kan føles litt mer spennende i starten om man venter kanskje, men det er jo en følelse som vil gå bort rimelig kjapt etter det er gjort uansett.

Han ville jo ha noe mer med meg, men da ble jeg redd.

Og det er ganske kleint mellom oss, som om vi holder igjen noe. 

Anonymkode: 17fbc...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...