Gå til innhold

Menn: uattraktivt med en dame som bruker bind?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker dere tampong når hun har mensen? Eller går det greit hvis hun bruker bind? 

Anonymkode: 690a0...322

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke mann, men har erfaring med menn: Eksen min var en umoden type som var "redd" for alt som hadde med mensen å gjøre og knapt nok kunne høre ordet uten å krympe seg. Han foretrakk nok tampong, i og med at det er usynlig, uten at vi noen gang snakket eksplisitt om det. Men han gav i alle fall uttrykk for at han ikke likte å kjenne bindet eller se det stikke ut av trusen. Nåværende kjæreste spiller det ingen rolle fra eller til for.

Anonymkode: b887e...09d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner: Uattraktivt med menn som bæsjer?

Anonymkode: 8f880...9e1

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Bind er dumpegrunn

Anonymkode: fd3d2...e9c

• Liker 6
Gjest Klaveret
Skrevet

De mennene som har problemer med bind bør snarest konvertere til homofili!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg ikke noe valg, her er det bind eller uten noenting :P tampong ødelegger underlivet mitt *grøss* 

Anonymkode: 4f878...ae6

• Liker 6
Gjest Tom/Loki
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner: Uattraktivt med menn som bæsjer?

Anonymkode: 8f880...9e1

:fnise:

Skrevet

Hva vi menn foretrekker er ikke vår business. Bruk det som er behagelig for deg :)  .

Jeg lar damer være mest mulig i fred i sine røde dager. De får sin alenetid og jeg får være i fred. 

Men må innrømme at blod tenner meg :P Synd at mange damer syns det er ekkelt å ha sex når de har mensen, jeg har ikke no imot det..

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det blander jeg meg ikke så veldig opp i. Din kropp, bruk det du vil. Får være måte på hva vi menn skal ha en formening om. 

Anonymkode: 080e8...c38

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blander jeg meg ikke så veldig opp i. Din kropp, bruk det du vil. Får være måte på hva vi menn skal ha en formening om. 

Fy faen der sa du det.

Anonymkode: 56f23...a4f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Av alle rare spørsmål her på KG... 

Anonymkode: 0e019...04c

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg ikke noe valg, her er det bind eller uten noenting :P tampong ødelegger underlivet mitt *grøss* 

Anonymkode: 4f878...ae6

Kan jeg få anbefale menskopp? Jeg fikk sopp og BV hver gang jeg hadde mensen pga. tamponger. Etter å ha byttet til menskopp har jeg hatt begge deler en gang hver på tre år, uten at det var relatert til mensen.

Anonymkode: ffe24...297

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Bind er jo ekkelt. Å gå rundt å gnikke musa i mensblod er helt unødvendig.

Anonymkode: 141b5...881

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bind er dumpegrunn

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bind er jo ekkelt. Å gå rundt å gnikke musa i mensblod er helt unødvendig.

Hvor gamle er dere to?

Anonymkode: d108b...9b9

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere to?

Anonymkode: d108b...9b9

Jeg er 24, men det spiller jo ingen rolle. Noen synest det er ekkelt, andre ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke mann, men har erfaring med menn: Eksen min var en umoden type som var "redd" for alt som hadde med mensen å gjøre og knapt nok kunne høre ordet uten å krympe seg. Han foretrakk nok tampong, i og med at det er usynlig, uten at vi noen gang snakket eksplisitt om det. Men han gav i alle fall uttrykk for at han ikke likte å kjenne bindet eller se det stikke ut av trusen. Nåværende kjæreste spiller det ingen rolle fra eller til for.

Anonymkode: b887e...09d

For en særing. 

Anonymkode: e2a0d...3c5

• Liker 2
Gjest Sitronvann
Skrevet
3 timer siden, John_Felipe skrev:

Hva vi menn foretrekker er ikke vår business. Bruk det som er behagelig for deg :)  .

Jeg lar damer være mest mulig i fred i sine røde dager. De får sin alenetid og jeg får være i fred. 

Men må innrømme at blod tenner meg :P Synd at mange damer syns det er ekkelt å ha sex når de har mensen, jeg har ikke no imot det..

Da er vi to. 

Den eneste ulempen er at det blir grisete.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns kvinner burde tilpasse seg hva menn syns er attraktivt og pent. Bind er ikke attraktivt. Dersom de vil ha kjæreste er det bare å innfinne seg

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet

Som om vi bruker bind fordi det er MORO eller noe?? :murvegg:

Får begynne å gå uten da.

Gjest Vevila
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns kvinner burde tilpasse seg hva menn syns er attraktivt og pent. Bind er ikke attraktivt. Dersom de vil ha kjæreste er det bare å innfinne seg

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...