AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har vært singel siden januar og har møtt litt forskjellige typer menn og fått litt forskjellige erfaringer. Jeg er en dame på 40+ og har ganske bra bilder så men tar kontakt. Og dette er ikke en sutretråd men synes det er gøy å dele erfaringer 😁 1! Playeren! Han er kjekk oppegående har spennende jobb med mye reising så vi skriver meldinger i et par uker før det blir date. Sender meg masse bilder og meldinger og overøser meg med komplimanger og vi har tydeligvis masse til felles. Jeg blir utrolig smigret av all interessen han viser, veldig kjekk mann. Og klarer å bygge opp en veldig flørtete og sexy tone før vi treffes. Lørdagen kommer og han har med seg champagne og lager middag til meg. Men før det er vi litt ute på cafe og snakker om altmulig.Daten er full klaff og han overnatter hos meg. Siden har jeg ikke sett han 😉 Så er det, 2 Fuckboys! Han er ikke så kjekk men virker veldig kul og har bra humor. Han er også veldig opptatt de første to ukene så vi sender veldig mange meldinger. Før vi kan treffes. Han er ikke så overdreven med komplimangene men mer opptatt av felles interesser og bekjente og bygger opp tilit. Men når vi treffes er det ganske tydelig at han er veldig kin på Sex. Det fikk han ikke 😉 Nå treffer jeg heller en som ikke har så bra bilder og foreslår å treffes etter at man har utvekslet de første hei på deg meldingene 😁 Anonymkode: ec7a8...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 dame på 40 du bør bli fornøyd hvis du finner noen i det hele tatt du er ikke 20 lengre. Anonymkode: eb82b...532 9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Du må slutte med uttrykk som fuckboy og "gi ham sex". Det får deg til å høres ut som en fjortis, og da tiltrekker du deg tilsvarende menn. Anonymkode: 04ad5...86d 13
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 3. Den innbilske cougaren: Er 35+ og lever fremdeles på tidligere skjønnhet. Får fremdeles napp hos yngre og kjekke menn, men blir forbannet og frustrert når hun innser at det kun er sex som er interessant. Nekter likevel å date jevnaldrende menn som er mer på hennes nivå. Anonymkode: d887b...5d5 26
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Dette var ment for de som er aktive på Tinder og ment litt humoristisk. Men tydeligvis litt gretne folk som er mest aktive 😉 Så du mener single menn i 40 årene bør holde på med jenter i 20 årene? Som er et par år eldre en døtrene sine? Anonymkode: ec7a8...5b3 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Jeg vet ikke hvordan det gjøres, men lykke til da. Anonymkode: ef7b5...32e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var ment for de som er aktive på Tinder og ment litt humoristisk. Men tydeligvis litt gretne folk som er mest aktive 😉 Så du mener single menn i 40 årene bør holde på med jenter i 20 årene? Som er et par år eldre en døtrene sine? Anonymkode: ec7a8...5b3 Hvem er det som har sagt det? Er vel heller det at er du kvinner på 40+, er det nettopp sex yngre kjekkaser vil ha med deg. Ikke noe mer. Hvis du vil unngå playere og fuckboys, se mot stabile, mer beskjedne menn på din egen alder. Anonymkode: 04ad5...86d 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #8 Skrevet 21. juni 2016 Ikke svar dem, og se etter menn på din egen alder. Om du har barn, så er det sikkert flaut for han/hun at mamma knuller en 20-åring. Anonymkode: f391b...ba3
lingua franca Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 Skriv om deg selv på en seriøs måte. Jeg prøvde Tinder en gang, mest for moro skyld. Da jeg bare hadde bilde av meg selv, haglet det inn med matcher. Da jeg skrev en ganske lang profiltekst om meg selv (høyt utdannet, engasjert i faget mitt, liker å lese og rolige aktiviteter, liker ikke mye festing etc) ble det ganske stille Tror dessverre ikke Tinder er stedet for å finne en seriøs match. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #10 Skrevet 21. juni 2016 He He! Tydeligvis en bitter mann du !men jeg treffer men som er et par år eldre enn meg selv og som virker oppegående 😊 Dette er jo kvinneguiden med singeliv og dating som tema! Og trenger vel ikke å ha så negativ energi rundt emnet! Anonymkode: ec7a8...5b3
jabx Skrevet 21. juni 2016 #11 Skrevet 21. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener single menn i 40 årene bør holde på med jenter i 20 årene? Som er et par år eldre en døtrene sine? Ja, hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #12 Skrevet 21. juni 2016 Ha ha! Gøy å tenke på hvordan sånne nett-troll ser ut. Ser for meg han fra Trygdekontoret! Anonymkode: ec7a8...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #13 Skrevet 21. juni 2016 Men litt seiøst i dag kom det frem i media at kvinner generelt tar bedre vare på helsen sin en menn. Og så handler ikke tråden om damer som går etter yngre menn. Men om Playere og Fuckboys og de finnes helt opp i 50 årene 😊 Jeg dater som sagt før, menn som er et par år eldre en meg! Anonymkode: ec7a8...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #14 Skrevet 21. juni 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: dame på 40 du bør bli fornøyd hvis du finner noen i det hele tatt du er ikke 20 lengre. Anonymkode: eb82b...532 Du guttunge på 20. Gled deg til du blir gammel og enda mer ubrukelig enn det du er nå. For du sier rett ut at du selv kommer til å være totalt uaktuell når du selv blir litt eldre. Står du for samme mening da? Eller har du funnet opp et Peter Panpulver som holder deg evig ung? Anonymkode: 498e7...104 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #15 Skrevet 21. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel siden januar og har møtt litt forskjellige typer menn og fått litt forskjellige erfaringer. Jeg er en dame på 40+ og har ganske bra bilder så men tar kontakt. Og dette er ikke en sutretråd men synes det er gøy å dele erfaringer 😁 1! Playeren! Han er kjekk oppegående har spennende jobb med mye reising så vi skriver meldinger i et par uker før det blir date. Sender meg masse bilder og meldinger og overøser meg med komplimanger og vi har tydeligvis masse til felles. Jeg blir utrolig smigret av all interessen han viser, veldig kjekk mann. Og klarer å bygge opp en veldig flørtete og sexy tone før vi treffes. Lørdagen kommer og han har med seg champagne og lager middag til meg. Men før det er vi litt ute på cafe og snakker om altmulig.Daten er full klaff og han overnatter hos meg. Siden har jeg ikke sett han 😉 Så er det, 2 Fuckboys! Han er ikke så kjekk men virker veldig kul og har bra humor. Han er også veldig opptatt de første to ukene så vi sender veldig mange meldinger. Før vi kan treffes. Han er ikke så overdreven med komplimangene men mer opptatt av felles interesser og bekjente og bygger opp tilit. Men når vi treffes er det ganske tydelig at han er veldig kin på Sex. Det fikk han ikke 😉 Nå treffer jeg heller en som ikke har så bra bilder og foreslår å treffes etter at man har utvekslet de første hei på deg meldingene 😁 Anonymkode: ec7a8...5b3 1. Du hadde vel ikke det han letet etter? Ingen kjekke playere bruker så mye tid og penger på å få en kvinne i seng. De trenger ikke det. 2. Hva i huleste er en "fuckboy"? Anonymkode: 12aec...4c2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #16 Skrevet 21. juni 2016 Hvorfor bruker folk ordet fuckboy? Kan vi ikke forvise hele ordet tilbake til tvilsomme tumblrblogger, buzzfeed og evt. det amerikanske fengselsvesenet? Anonymkode: b7d3a...fb7 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #17 Skrevet 21. juni 2016 Fucboyen er ikke så sofistikert og bruker litt andre virkemidler en Playeren. Men er egentlig omtrent samme ulla 😉 Og nå har de fått en ny arena og holde på nemlig Tinder. Og hele tråden var litt mer ment som å dele erfaringer med Tinder og kanskje plukke opp noen tips. Jeg går ikke på de triksene igjen og ser nå etter litt andre ting før jeg går på Date! Har ikke tenkt til å slutte med Dating, må regne med å kysse noen frosker før det blir full klaff! Anonymkode: ec7a8...5b3 1
Okapi Skrevet 21. juni 2016 #18 Skrevet 21. juni 2016 Synes det er litt interessant hvordan dersom en fyr er interessert i sex, så betyr det at han bare er interessert i sex. Egentlig virker 'fuckboy' omtrent like lavmål som 'luremus', altså et slags sutreuttrykk man bruker om ikke ønskene sammenfalt helt. 3
Metalcharted Skrevet 21. juni 2016 #19 Skrevet 21. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel siden januar og har møtt litt forskjellige typer menn og fått litt forskjellige erfaringer. Jeg er en dame på 40+ og har ganske bra bilder så men tar kontakt. Og dette er ikke en sutretråd men synes det er gøy å dele erfaringer 😁 1! Playeren! Han er kjekk oppegående har spennende jobb med mye reising så vi skriver meldinger i et par uker før det blir date. Sender meg masse bilder og meldinger og overøser meg med komplimanger og vi har tydeligvis masse til felles. Jeg blir utrolig smigret av all interessen han viser, veldig kjekk mann. Og klarer å bygge opp en veldig flørtete og sexy tone før vi treffes. Lørdagen kommer og han har med seg champagne og lager middag til meg. Men før det er vi litt ute på cafe og snakker om altmulig.Daten er full klaff og han overnatter hos meg. Siden har jeg ikke sett han 😉 Så er det, 2 Fuckboys! Han er ikke så kjekk men virker veldig kul og har bra humor. Han er også veldig opptatt de første to ukene så vi sender veldig mange meldinger. Før vi kan treffes. Han er ikke så overdreven med komplimangene men mer opptatt av felles interesser og bekjente og bygger opp tilit. Men når vi treffes er det ganske tydelig at han er veldig kin på Sex. Det fikk han ikke 😉 Nå treffer jeg heller en som ikke har så bra bilder og foreslår å treffes etter at man har utvekslet de første hei på deg meldingene 😁 Anonymkode: ec7a8...5b3 Men du vet Tinder er en ren sex app, så hvis du ikke er frigjort og ikke er så glad i sex kan du prøve sukker eller match. Her finner du seriøse menn som vil ha forhold, men dette tror jeg du vet fra før, men er på Tinder fordi du elsker oppmerksomheten, helt greit det, men ikke kast bort tiden til folk når du vet hva de er ute etter egentlig. Du liker å tease menn helt til du er mett av oppmerksomheten og når han vil ha sex, sier du nei, da er du fornøyd. slutt med dette tullet. Jeg vet ikke om dette er midtlivskrise, men jeg antar det, du søker oppmerksomhet som du fikk som 20 åring, du savner det antar eg, du oppretter en tråd her for fortelle oss hvor attraktiv du er og at playerer og fuckboys er tiltrukket av deg. Bra for deg ts! men du vet egentlig hva du holder på med og hvordan du siler ut menn. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #20 Skrevet 21. juni 2016 17 minutter siden, Okapi skrev: Synes det er litt interessant hvordan dersom en fyr er interessert i sex, så betyr det at han bare er interessert i sex. Egentlig virker 'fuckboy' omtrent like lavmål som 'luremus', altså et slags sutreuttrykk man bruker om ikke ønskene sammenfalt helt. Men det er ikke til å stikke under en stol at mange menn går kun etter sex. De sier det gjerne rett ut også. Så lenge dama ser ok ut så er de kun ute etter sex. Jeg er møkkalei av slike menn fordi jeg kanskje har kasta bort tid på slike. De bør si det rett ut ved første kontakt så man fortere kan sile de ut. Anonymkode: 498e7...104 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå