Gå til innhold

Angrer...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffet og lei seg
Skrevet

Valget mitt av forlover har vist seg å bli både leit og trist for meg, og jeg angrer!!! Veldig!!!

Vi har vært venninner i mange år, og har delt mye sammen. Har sett på henne som en av mine beste venninner, men nå har jeg begynt å tvile litt.. Jeg oppdager at hun ikke er til å stole på, og jeg kan ikke har fortrolige samtaler med henne uten at andre får vite innholdet!!

Hvordan skal jeg få sagt til henne at jeg har ombestemt meg??? Føler liksom at det ikke er en ting man kan gjøre!!

Snufs snufs, veldig lei meg... :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor mye betyr egentlig valget av FORLOVER??

Så lenge du har valgt rikig mann, er jo alt annet bare en formalitet..

Ikke ta det så tungt.. smil og vær glad!

Gjest Anonymous
Skrevet

For enkelte avKG's "Brides-to-be" har valg av forlover alt å si. De har nemlig definert forloverens oppgaver langt videre enn en skal forvente, og om forloveren ikke gjør jobben sin blir det katastrofe.

:tunge1:

Skrevet

hmm..skjønner at du syns det her er vanskelig... :klem:

Det er trist når man ikke kan stole på venninner...men er det alvorlige ting det handler om? Har hun forstått at hun ikke skal fortelle det til noen?

Jeg ville tatt det opp med henne... Jeg syns valg av forlover er ganske viktig jeg...Hun kommer jo til å ha en ganske stor rolle på en dag som blir utrolig viktig for deg!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg oppdager at hun ikke er til å stole på' date=' og jeg kan ikke har fortrolige samtaler med henne uten at andre får vite innholdet!! [/quote']

Så ikke ha fortrolige samtaler med henne..

Skjønner ikke at det betyr at du MÅ fjerne henne som forlover.. Du blir nok gift likevel.. Eller?

Skrevet

nå virker det som at hun ikke har lyst til å ha henne som forlover lenger da, det må hun da ha lov til.

Skrevet

Syns heller ikke du skal ha henne dom forlover hvis du ikke vil... Men vent litt hvis du er usikker.. det kan jo ordne seg igjen!

Skrevet
jeg kan ikke har fortrolige samtaler med henne uten at andre får vite innholdet!!

Er det grunnen til at du skal "sparke" forloveren"?

Røper hun planer om bryllupet?

Skrevet

Dette hørtes ikke noe kjekt ut.

Jeg brukte lang tid på å velge forlover. Det var for meg viktig å ha en jeg kunne stole fult og helt på og en som kjenner meg godt.

Jeg sier som noen andre her; snakk med henne. Si hva du føler. Kan jo hende at det er en misforståelse ute å går?

Skrevet

Skjønner problemet ditt, men samtidig er ikke valg av forlover det viktigste valget når du gifter deg. Ikke ha fortolige samtaler med henne da. Du kan jo planlegge bryllup sammen med en annen venninne om du stoler mer på noen andre.

Jeg klarte helt fint å planlegge bryllup uten min forlover (fordi hun bor langt unna), men sammen med mannen jeg giftet meg med.

Skrevet
Jeg oppdager at hun ikke er til å stole på' date=' og jeg kan ikke har fortrolige samtaler med henne uten at andre får vite innholdet!! [/quote']

Men oppdaget du dette nå? etter mange år som venninner at hun ikke er til å stole på? Det har ikke noe med at hun ikke er "like opptatt" av bryllupet som det du er at det oppstår "skjæringer"? Ikke forde, å røpe fortrolige samtaler til andre er ikke snilt. Men dette hadde jeg tatt opp med henne for å forsøke å klarne luften.

Skrevet

Hvis du vil bytte henne ut så bytt henne ut. Er man voksen nok til å gifte seg er man vel voksen nok til å klare å si ifra om slike ting også.......

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis du vil bytte henne ut så bytt henne ut. Er man voksen nok til å gifte seg er man vel voksen nok til å klare å si ifra om slike ting også.......

Klarer ikke helt å se sammenhengen her... Men, men

Skjønner veldig godt at det er vanskelig å skulle si at "du, jeg vil ikke ha deg som forlover allikevel"... Men det beste er nok om du tar en prat med henne. Det er jo ikke noe morsomt hvis du skal gå og tenke på dette mens du planlegger osv, det skal jo være gøy!!! Og kanskje det er noen misforståelser ute og går... En del av oss jenter har jo litt lett for å tolke ting, og det kan det oppstå mye rart med... Lykke til! :trøste:

Skrevet

Av og til er livet vanskelig. Av og til må en gjøre vanskelige ting. Som for eksempel å si til en venninde at man ikke vil ha henne som forlover allikevel. Og er du voksen nok til å vite hvem du skal dele resten av livet ditt med, og voksen nok til å si at du skal stå sammen i gode og onde uansett, bør dette problemet være enkelt å løse.

Skrevet
Av og til er livet vanskelig. Av og til må en gjøre vanskelige ting. Som for eksempel å si til en venninde at man ikke vil ha henne som forlover allikevel. Og er du voksen nok til å vite hvem du skal dele resten av livet ditt med' date=' og voksen nok til å si at du skal stå sammen i gode og onde uansett, bør dette problemet være enkelt å løse.[/quote']

:enig_animasjon:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...