Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som har en god rens å anbefale til fet, men dehydrert hud? Ser etter en rens som renser godt i dybden, men som ikke tørker ut huden. Jeg har sett på Matis response purete purifying gel og EmerginC deglanzinf cleanser, er det noen som har erfaring med disse? er de uttørkende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker en hudpleieserie fra Nimue. De første dagene reagerte huden min noe på den, men nå etter 2 mnd er huden min bedre enn jeg noengang kan huske den har vært :) 

Jeg plagdes med at jeg fikk veldig blank og fet hud kombinert med at jeg flasset i panne og rundt nesen. Skikkelig dehydrert med andre ord. Nå flasser jeg ikke i det hele tatt, jeg blir ikke like blank og huden min er ikke like stram som den var. Jeg er superfornøyd!

Edit: Har ikke hørt noe om de produktene du nevnte..

Endret av frk91
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Decleor sin rens for fet hud. :) 

Anonymkode: 6fa84...8e0

Skrevet
Den 22. juni 2016 at 23.57, frk91 skrev:

Jeg bruker en hudpleieserie fra Nimue. De første dagene reagerte huden min noe på den, men nå etter 2 mnd er huden min bedre enn jeg noengang kan huske den har vært :) 

Jeg plagdes med at jeg fikk veldig blank og fet hud kombinert med at jeg flasset i panne og rundt nesen. Skikkelig dehydrert med andre ord. Nå flasser jeg ikke i det hele tatt, jeg blir ikke like blank og huden min er ikke like stram som den var. Jeg er superfornøyd!

Edit: Har ikke hørt noe om de produktene du nevnte..

Hvilke produkter fra nimue bruker du?:)

Skrevet
3 timer siden, Lady skrev:

Hvilke produkter fra nimue bruker du?:)

Jeg har Cleanser gel, moisturiser lite, active regulator, moisturiser og peeling :) Supre produkter, bare synd de er ganske dyre.

Skrevet

Anbefaler tea tree fra The body shop ! kjempe god, jeg bruker den :)!

Skrevet

Jeg er selv veeldig fornøyd med Exuviance sin purifying cleansing gel. Generelt glad i deres hudpleieprodukter. Høres ut som rensegeléen kan være passende til din hud. Inneholder ikke såpe, slik at den ikke tørker ut huden. Opplever at den hjelper mot oljete hud blant annet.

Skrevet

Takk for mange bra svar, skal sjekke ut Exuviance sin, har hørt mye bra om det merket. Har alt prøvd body shop sine produkter for noen år siden, og er ikke noe stort fan dessverre. Alt for uttrøkende, hvor huden min ble knallrød og ble til sandpapir.

Skrevet
1 time siden, Tigerstaden skrev:

Takk for mange bra svar, skal sjekke ut Exuviance sin, har hørt mye bra om det merket. Har alt prøvd body shop sine produkter for noen år siden, og er ikke noe stort fan dessverre. Alt for uttrøkende, hvor huden min ble knallrød og ble til sandpapir.

Ååå det var dumt, her er det omvendt, alt annet tørker ut huden min og gir meg tørr, rød hud som svir :)  Eneste annet er clerasil som ikke har gjort det utenom :) 

Skrevet (endret)
Den 26. juni 2016 at 17.59, Tigerstaden skrev:

Hva med denne? http://www.elixircosmeceuticals.no/produkter/niactil-cleanser/ 

Høres ut som den kunne passet deg utifra beskrivelsen. Veldig mange som er fornøyd med den. Har ikke testet den selv, men er veldig glad i produktene jeg bruker fra Elixir. 

Endret av Lady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...