Gjest Alekz Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Er det noen her som har erfaring med denne telefonen og kan anbefale den? Jeg må med sorg i hjerte erstatte min trofaste Sony Xperia Z3+ da den ikke kan reddes. Tar gjerne imot forslag til andre telefoner også, men ikke Iphone. Den må ha bra kamera, god batteritid og stor skjerm!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Kan ikke si noe annet enn at det er den beste telefonen på markedet nå. Så det får ikke blitt bedre. Det sier alt Anonymkode: 62f89...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 7 minutter siden, Alekz skrev: Er det noen her som har erfaring med denne telefonen og kan anbefale den? Jeg må med sorg i hjerte erstatte min trofaste Sony Xperia Z3+ da den ikke kan reddes. Tar gjerne imot forslag til andre telefoner også, men ikke Iphone. Den må ha bra kamera, god batteritid og stor skjerm! Jeg selger dem i telefonbutikken jeg jobber i. Det er helt klart den beste telefonen som noensinne er produsert. Den slår kameraet på selv Sony Z5. Raskeste og sterkeste telefonen med best minne og stor fenomenal Amoled 2K skjerm. Ikke finn på å kjøp noen annen enn den. Kan trygt anbefales. Anonymkode: 3db0a...110
Gjest haze Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Jeg gikk fra iphone til samsung s7 edge og jeg angrer ikke et eneste sekund! Det eneste som kanskje "irriterer" meg litt ved samsung kontra iphone, er at fargene i skjermen er mye skarpere og med mer kontrast. Det er jo selvsagt et pluss, men det er bare uvant. Jeg ville DEFINITIVT gått for denne. Jeg elsker den
pralines Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 (endret) Jeg bytta fra iPhone til Samsung s7edge og elsker den! Den tar helt sykt fine bilder. Derfor jeg kjøpte den i første omgang! Må si at det er vanskeligere å ta fine selfies med denne telefonen enn med iPhone. Eneste klagen jeg har. Trololol 😐 Endret 21. juni 2016 av Marloek Lite utfyllende
Gjest haze Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 6 timer siden, Marloek skrev: Må si at det er vanskeligere å ta fine selfies med denne telefonen enn med iPhone. Eneste klagen jeg har. Trololol haha det er faktisk sant da! men det er fordi kameraet er mer vidvinklet / lengre, slik at ansiktet blir strekt ut..
pralines Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Den Tuesday, June 21, 2016 at 19.56, mångata skrev: haha det er faktisk sant da! men det er fordi kameraet er mer vidvinklet / lengre, slik at ansiktet blir strekt ut.. Ja... men så er det den eneste feilen og da.. så det er ikke så ille xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå