Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Jeg er helt sikker på at mannen min flørter med en annen dame over msn, ei han kjenner irl... Men jeg har aldri tatt han i det, om jeg kommer inn i rommet, lukker han samtalevinduet og logger seg av det forteste han kan. Vi har det slik at vi har satt innstillingene på messenger til at den ikke lagrer samtaler automatisk, så jeg får ikke fram dem. Er det andre steder på maskina samtalene fra msn legger seg? Hvordan kan jeg finne dem? Eller er det umlig?
Suzy Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 Har du vurdert å snakke med ham om det istedet?
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 Han sier jo ingenting..... Jeg må få VITE snart... Blir gal av all denne grublinga....
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #4 Skrevet 4. november 2004 Du går inn i messenger og ber den logge allikevel, men du kan legge loggen i hvilken mappe du vil. Er ikke innstilt en gang for alle den.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #5 Skrevet 4. november 2004 Du går inn i messenger og ber den logge allikevel, men du kan legge loggen i hvilken mappe du vil. Er ikke innstilt en gang for alle den. Prøvd det, han skrur den bare av
Gjest 2ne Skrevet 4. november 2004 #6 Skrevet 4. november 2004 :o Han skrur den av? Kjenn lusa på gangen... selvfølgelig er det noe muffens her. Du har ikek spurt direkte? Vet du hvem hun er?
Gjest meg igjen Skrevet 4. november 2004 #7 Skrevet 4. november 2004 :o Han skrur den av? Kjenn lusa på gangen... selvfølgelig er det noe muffens her. Du har ikek spurt direkte? Vet du hvem hun er? Ja, jeg har satt den på, han skrur den av... Dermed ingen logg for meg og "sjekke" Ja, vet hvem hun er (kjenner henne ikke) Og ja, jeg har spurt han, han sier bare at det ikke er noe og at jeg skal slutte og bry meg om det der... Men ikke lett det når han oppfører seg så merkelig...
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2004 #8 Skrevet 4. november 2004 Si det rett ut at det er tåpelig og respektløst av ham å drive på sånn! At utroskap kommer i forskjellige former, og at det ikke føles riktig når han så åpenlyst skjuler det for deg. Si at å flørte er en ting, men å aktivt gå inn for å holde ting skjult blir noe helt annet... Jeg har vært i et sånn forhold selv hvor man går rundt og grubler og leter på datamaskinen etter spor, og det er ikke noe gøy! Det er nok noe som skurrer et sted da ja..
teraliten Skrevet 4. november 2004 #9 Skrevet 4. november 2004 Hva med å logge deg på som ham? Prat litt og se om hun flørter med deg.........
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #10 Skrevet 4. november 2004 Hva med å logge deg på som ham? Prat litt og se om hun flørter med deg......... Ahh, lurt... Men no blir jeg nervøs å da.... Skal prøve det senere i kveld jeg, skal på møte han.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #11 Skrevet 4. november 2004 Du får fortelle hvordan det hele gikk når du har chattet med henne! (Og så får du krysse fingre og tær for at han ikke har fortalt henne at han skal på møte, eller enda verre; at han er hos henne og har løyet for deg...)
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #12 Skrevet 4. november 2004 ugh..kjenner jeg blir nervøs på dine vegne nå...
Gjest ...trådstarter... Skrevet 4. november 2004 #13 Skrevet 4. november 2004 Hu var bare inne som "borte" Prøvde og si hei, men aldri noe svar... Mannen er hjemme og er sur, men sier ikke hvorfor... Jeg tenker mitt....
Gjest 2ne Skrevet 5. november 2004 #16 Skrevet 5. november 2004 Fordi "møtet" var henne? Det forklarer hvorfor hun var borte. Jeg vet ikke om det går an å se for henne når hun er "borte" om han logger på, men hvis de har sett at "han" har logget på så er det kanskje derfor han er sur? Prøv igjen senere. Men da må du være forberedt på at du blir tatt. Hvis de har daglig kontakt (!) er hun ganske så oppdatert på hvor han er til enhver tid, og vil vel stusse hvis du plutselig logger deg på. Faens mannfolk. Han kan ikke holde på sånn uansett, hvis han er opptatt av ærlighet i forholdet.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 5. november 2004 #17 Skrevet 5. november 2004 2ne skrev: Jeg vet ikke om det går an å se for henne når hun er "borte" om han logger på, men hvis de har sett at "han" har logget på så er det kanskje derfor han er sur? Prøv igjen senere. Men da må du være forberedt på at du blir tatt. Og så! Hva ville det gjøre? Da får du iallefall bevis for hva mannen din driver med og DA burde det være en ganske så god grunn han har for å ikke ha villet fortelle deg! Når han hele tiden har benektet det du sannsynligvis vet da har han et forklaringsproblem - og jeg synes ikke akkuart synd på han. Det jeg synes sund på da er forholdet deres, det får nok en knekk - stor/liten. Så kan du heller da vurdere hva du gjør. Men det bør du kanskje tenke over NÅ - før du oppdager mer? Skal dette "bare" gli over eller tør/vil du ta det som kommer hvis du oppdager mer eller det du tror du kommer til å oppdage? Kanskje du rett og slett må oppdage mer - og at det som da kommer redder forholdet ditt? Hvis min kone hadde holdt på slik hadde jeg kjørt løpet - kunne ikke levd slik - bære ller briste.
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #18 Skrevet 5. november 2004 Pakk en bagg til han og sett klar. Si at han får ta den med seg og gå. Kan kommer tilbake når han kan fortelle hva som foregår. Nekter han å gå går du! :evil:
nessi Skrevet 5. november 2004 #19 Skrevet 5. november 2004 Hadde mannen min oppført seg sånn hadde jeg bedt han pakke bagen å komme seg ut. Åpenhet er noe av det viktigste i et forhold. Har man ikke noe å skjule oppfører man seg ikke sånn :evil: Synes synd på deg. Pyton å ha det sånn du har det nå
Gjest 2ne Skrevet 5. november 2004 #20 Skrevet 5. november 2004 Nei, det var det jeg mente, at da kommer det ut - tenkte bare at hvis hun ville tenke litt mer på dette først før en eventuell konforntasjon så måtte det kanskje vært gjort på annet vis. Hvis det ikke er noe galt i forholdet, er det jo ikke noe problem å snakke om det heller?? Blir så sinna på sånt, det er så lite respektfullt. :trøste:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå