Gå til innhold

Hvor ofte har du kontakt med dine foreldre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte ringer, sender sms og drar du på besøk/inviterer dine foreldre?

Hvor gammel er du?

Og har du mann/samboer, eller barn?

Anonymkode: 503e8...2ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte ringer, sender sms og drar du på besøk/inviterer dine foreldre?

Hvor gammel er du?

Og har du mann/samboer, eller barn?

Anonymkode: 503e8...2ec

Ringer - aldri.... Sender sms kanskje 1 gang i uken eller mindre. Jeg er 26 år. Og har samboer og barn. Det rare er at de bor 2 min unna. Men sees ikke så ofte.

Anonymkode: 6966c...335

AnonymBruker
Skrevet

Mamma ringer aldri. Får sms på bursdagen min. Må nesten ringe henne hvis jeg vil ha kontakt eller komme på besøk.

Pappa kontakter meg hvis han tror jeg har ringt. Får melding på veggen på Face på bursdagen min.

Ingen kontakt med søsken, unntatt gaver til jul og bursdagene til ungene.

Slik går nu dagan.

Jeg er over 40 og er gift.

Anonymkode: 62fe8...1a1

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig. Det kan gå perioder på flere uker hvor vi nesten ikke har kontakt med hverandre, andre ganger er vi i kontakt med hverandre daglig. 

Jeg studerer på andre siden av landet, så når jeg først reiser hjem (5-6 ganger i året) blir jeg hjemme mellom en uke og et par måneder. Har samboer med familie i nærheten av min, så vi pleier å reise hver til vårt når vi er hjemme. 

Anonymkode: c94d8...c3e

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 30, gift og barn. Prater med foreldrene mine på en eller annen måte (melding, telefon, facebook, snapchat) hver eneste dag. Ser de minst en gang i uken, som oftest mer :) 

Anonymkode: d6ed5...008

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 32, singel og et barn. :)

Min mor kuttet jeg ut for mange år siden, og det var ikke et minutt for tidlig. Min far prater jeg med iallfall en gang i uken. Treffes sjelden da han arbeider på andre siden av landet. Skulle gjerne truffet han oftere da jeg tror han kunne vært en bedre bestefar enn far. Ikke at han har gjort noe galt, men han har alltid prioritert jobben. Og det er tydelig nå at han ser selv at han har prioritert feil. Synd de alltid innser det for sent. Beklager mine digresjoner, det ble jo en heftig monolog dette. :P

Anonymkode: eae6f...c45

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 29 med samboer

Bor langt unna foreldrene mine, men besøker dem kanskje 4-5 ganger i året, og får noen besøk hit. Hadde nok sett dem noen ganger i mnd hvis vi hadde bodd litt nærmere. Sender mld med mamma noen ganger i uken, mens med pappa har jeg en lengre tlfsamtale kanskje en gang i mnd. Min bror bor i samme by som dem og ser dem hver uke, så de er nok nærmere, men har også mer uenigheter osv 

Anonymkode: 0b0c0...1e0

Gjest Tom/Loki
Skrevet (endret)

Prater med min mor et par ganger i uken.ses ca 1 gang i måneden, bor ikke i samme by.

Min så kalte far har jeg kuttet kontakten med.

Endret av Tom/Loki
Skrevet

Prater med dem stortsett hver dag. 23 år og singel, bor alene.

Skrevet

Kvinne, begynnelsen av 30 årene, samboer. Varierer veldig. Møter de i alle fall en gang i mnd, noen ganger mer. Ringer når det passer seg, noen ganger hver uke, noen ganger 1 gang i mnd...

Skrevet

Mamma og meg bor ikke i samme by, men vi melder og chatter flere ganger i uka. Jeg ringer aldri, men det er pga jeg hater å snakke i telefonen. Hun er vel kanskje på besøk en gang hver tredje måned eller noe sånt. 

Faren min derimot bor i samme by. Han er blitt pensjonist men samboeren hans er fortsatt yrkesaktiv. Så han kjeder seg......og kommer innom titt og ofte. Og ringer iallefall en gang om dagen. Håper han får seg en hobby snart. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 34 år, samboer, barnfri

Vi er som regel der på søndagsmiddag 2-4 helger i måneden. I tillegg snakker vi på telefonen kanskje 1 gang i uken, men da er det som regel bare en 5-minutters tid, for å avtale om det blir middag e.l. 

Mannens foreldre bor 12 timers kjøring unna, men de snakker på telefonen minst 1 gang i uken, i tillegg til at han melder med dem nesten daglig. 

Anonymkode: e1d1c...334

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 37, samboer og ett barn. Er 70 mil mellom meg og min mor, snakkker på telefonen ca. en gang i mnd. Møtes ca. to ganger i året. Faren min har jeg ikke kontakt med.

Anonymkode: 2ad97...2f3

Gjest HappyWaffle
Skrevet

snakker med mamma minst en gang i uken. pappa er utestengt fra livet mitt. 

Skrevet (endret)

Kanskje en gang i uka. Vi ringes/sender sms sånn dann og vann. Noen uker mer enn andre. Jeg ser ikke foreldrene mine mer enn en gang eller to i løpet av en måned. De har jo sine hektiske liv, og det har jeg også. Vi har et godt forhold altså, bare for å si det.

Jeg treffer faktisk bestefar oftere enn foreldrene mine, men det er fordi jeg for det første bor i nærheten, og for det andre prøver å avlaste mine foreldre.

Kvinne, 29 år og har samboer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 34,samboer og ingen barn.

Ringer stort sett aldri. Sender sms med min mor kanskje noen ganger i året. Min far stort sett aldri. Besøker dem 2-3 ganger i året. Får aldri besøk av dem.

Vi har ikke et veldig godt forhold,og jeg måtte kutte kontakten endel siden jeg ikke orket å ha så mye kontakt med dem.

Anonymkode: 9c32e...aed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har daglig kontakt med min mor, av og til går det en dag uten kontakt, spesielt når jeg er på turné.

Faren min blir som regel oppdatert av mamma, men jeg snakker med ham hvertfall 1-2 ganger i uken. 

Vi bor 10 timers kjøring fra hverandre, så sees ikke så ofte. Jeg drar hjem noen dager om sommeren og til jul, de kommer på besøk til meg 1-2 ganger i året. Men jeg holder av og til konsert i hjembyen, og da tar jeg turen innom.

Jeg er kvinne, 33 år og har samboer, ingen barn.

Anonymkode: c28d4...92e

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 29, har samboer. 

Sender SMS/snakker med pappa 1-2 ganger i uka, mamma har jeg kontakt med nesten daglig.

Besøker pappa ca 1 gang i uka og mamma 1-2. 

Har et godt forhold til begge, og til min stemor. Stemor pleier jeg ikke å ringe/SMSe så mye, men jeg besøker jo henne også når jeg besøker pappa. 

Bestefar snakker jeg også med relativt ofte, minimum en gang hver 14. dag. 

Jeg har et godt forhold til alle sammen, og de bor såpass nærme at det er naturlig at vi ses en del. 

Anonymkode: 999a4...b12

Skrevet (endret)

Sender litt SMS eller ringes annenhver eller hver uke. Besøker de annen hver uke ca. 

Har samboer og er 24 år. Mine foreldre bor ca 10 min gangavstand fra oss. Kjører forbi der hver dag på vei til eller fra jobb. 

Samboer blir snart 30 og snakker med moren annen hver dag om ingen ting.. Skjønner ikke at han orker. 

Endret av Ralu
Gjest ricecrispies
Skrevet

Daglig med moren min. Faren min er død,så der er det heldigvis ingen kommunikasjon 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...