lissi2 Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har bestilt fra nettet i går, men det tar jo så lang tid. Jeg skulle hatt et kort og fått fylt på det kortet. Er det ikke mulig å få tak i det andre steder enn på nettet?
Aamu Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 (endret) Hvilket kort? Måndeskort? På automatene som står rundt omkring kan du fylle på diverse kort, har du sjekket det ut? Ellers så er ikke alle stasjoner betjente, men før i tiden (jeg er så gammel, skjønner du) så kunne man kjøpe slike kort i billettluken. Har sett at på Oslo S så er det sånne folk fra NSB som har en "stand" der man kan få hjelp til å ordne slikt. Men hvis du laster ned NSB sin app så kan du vel kjøpe de fleste billetter med mobiltelefonen. Endret 21. juni 2016 av Aamu
Wit Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 App er enklest. Ellers kan du nok kjøpe både kort og fylle på ved de største stasjonene. Ofte er det i Narvesen kiosken der. Hvis det er i Oslo området kan du bruke Ruter sitt kort også. Dette kjøper du i Mix kiosker. Ruter kortet fungerer både på buss/t-bane/trikk/båt/tog.
Aamu Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 (endret) 3 minutter siden, Wit skrev: App er enklest. Ellers kan du nok kjøpe både kort og fylle på ved de største stasjonene. Ofte er det i Narvesen kiosken der. Hvis det er i Oslo området kan du bruke Ruter sitt kort også. Dette kjøper du i Mix kiosker. Ruter kortet fungerer både på buss/t-bane/trikk/båt/tog. Men obs! Har hørt at narvesenkiosker i Osl/Aker. ikke selger billetter som gjelder østfold. Overhørte en dame som skulle til østfold. Nope, ikke snakk om. Mulig de tok feil, eller at de var sære, men det var det jeg hørte. Endret 21. juni 2016 av Aamu
Wit Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 7 minutter siden, Aamu skrev: Men obs! Har hørt at narvesenkiosker i Osl/Aker. ikke selger billetter som gjelder østfold. Overhørte en dame som skulle til østfold. Nope, ikke snakk om. Mulig de tok feil, eller at de var sære, men det var det jeg hørte. Det kan godt hende, det har jeg ikke prøvd MEN, de har det nok hos NSB på Oslo S ihvertfall.
Aamu Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 2 minutter siden, Wit skrev: Det kan godt hende, det har jeg ikke prøvd MEN, de har det nok hos NSB på Oslo S ihvertfall. Antakeligvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå