AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 http://www.vgtv.no/#!/video/127470/flyktningbarn-leser-fra-kommentarfeltet Mye uempatiske mennesker der ute, kanskje på tide å si fra? Anonymkode: 9cdb1...d3a
WubWub Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Ja dessverre er det altfor mange rasistiske og intolerante mennesker i verden. Et annet eksempel : 8
Gothminister Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 43 minutter siden, WubWub skrev: Ja dessverre er det altfor mange rasistiske og intolerante mennesker i verden. Et annet eksempel : Her ser man tydelig rasistiske tendenser. Hadde det vært opp til meg, så skulle disse unge utakknemlige små rasistene kastes ut av Tyskland og tilbake der de kom i fra. Spiller ingen rolle om de er født der eller ikke. Tenk om det var Tyskere som satt rundt bordet og snakket slik om eks. Irakere. Da hadde hylekoret tatt av fullstendig. 7
Nordvesta Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Tråden ryddet for hatefulle utsagn og svar til dette Nordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Du vet jo at media og sosialistene synes det er helt greit at en fra Syria er rasistisk (fordi han skjønner ikke bedre), men hvis en nordmann er det da er det ikke greit. Dessuten er det ikke så mye rasisme. Islam er ikke en rase, det er en religion. Man snakker om religionen og hvor ødeleggende den er for ytringsfrihet og kvinner i verden, ikke en bestemt rase. Du kan være hvit i huden og muslim og like lite villig til å innordne deg etter norsk lovverk og kultur. Anonymkode: 712c9...d94 2
ElinX0Xpoliti Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 3 minutter siden, ops2 skrev: Nesten så jeg må gråte, jeg ble oppriktig trist.
Gothminister Skrevet 22. juni 2016 #9 Skrevet 22. juni 2016 2 timer siden, ops2 skrev: Her ser man et bevis på hvor viktig det er å jobbe for normalisering og integrering. At unge mennesker av motsatt kjønn ikke kan sitte sammen på skolen, er noe samfunnet ikke skal akseptere. Det skaper avstand, ikke samhold og normalisering. Denne unge jenta trenger helt klart hjelp til og komme seg vekk fra religiøsitet som setter uakseptable regler for mennesker. 2
Gjest Tom/Loki Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 Det virker rett å slett på meg at folk tror det kun er hvite som kan ha fremmed frykt.
Gothminister Skrevet 23. juni 2016 #11 Skrevet 23. juni 2016 2 timer siden, Tom/Loki skrev: Det virker rett å slett på meg at folk tror det kun er hvite som kan ha fremmed frykt. De som lider mest av fremmedfrykt. Er muslimer og venstresidens folk. Denne videoen av denne unge jenta, viser helt tydelig en fremmedfrykt. Hvorfor hun og familien ikke flytter til et islamsk land, er jo meget merkelig. For de har sterk frykt i mot det samfunn de har valgt å bosette seg i. Ser man på venstresidens folk. Så er de livredde det de kaller høyreekstreme. Et miljø som for dem er fremmed. Derfor deres frykt. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 #12 Skrevet 23. juni 2016 9 timer siden, Gothminister skrev: De som lider mest av fremmedfrykt. Er muslimer og venstresidens folk. Denne videoen av denne unge jenta, viser helt tydelig en fremmedfrykt. Hvorfor hun og familien ikke flytter til et islamsk land, er jo meget merkelig. For de har sterk frykt i mot det samfunn de har valgt å bosette seg i. Ser man på venstresidens folk. Så er de livredde det de kaller høyreekstreme. Et miljø som for dem er fremmed. Derfor deres frykt. Så var kanskje ikke det poenget i denne tråden. Poenget er at all medmenneskeligheten forsvinner med folk som mangler empati og forståelse for andre som ikke er lik dem selv. Og hvis ingen gidder å bry seg snart, så blir ikke ting bedre. Har du kanskje tenkt tanken på at ikke alle har valgt selv hvor de vil bosette seg, da spesielt barna som får denne dritten over seg hver eneste dag? Hva gjør egentlig du for å bidra i samfunnet som er så veldig bra? Anonymkode: 9cdb1...d3a 1
Gothminister Skrevet 23. juni 2016 #13 Skrevet 23. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du kanskje tenkt tanken på at ikke alle har valgt selv hvor de vil bosette seg, da spesielt barna som får denne dritten over seg hver eneste dag? Hva gjør egentlig du for å bidra i samfunnet som er så veldig bra? Anonymkode: 9cdb1...d3a Ja så absolutt har jeg tenkt den tanken. Det som da undrer meg stort. Er folk som trenger beskyttelse og hjelp og får det, ikke kan tilpasse seg det samfunn som hjelper dem, mer en hva de gjør. Det vi ser er at folk forlanger at et samfunn skal tilrettelegge for deres levesett og regler. Et levesett med regler som er uforenlig, reint etisk i vårt samfunn. Så det bør være legalt å stille seg noen spørsmål. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå