AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Er det noen der ute som ikke hadde et bra oppmøte eller påfølgende bud etter visning nummer 1 men som fikk flere på visning og evt et bud etter at annonsen ble synliggjort som "Ukens bolig" på Finn.no? Anonymkode: d844c...970
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Vi hadde det på den ene leiligheten og den ble solgt til langt over takst. Senere fant jeg ut at leiligheten vår ble omtalt her inne. Så jeg vet ikke om det var takket være KG eller "ukens bolig" pakken på Finn for at vi solgte leiligheten med gevinst😊 Anonymkode: a9cab...f9e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde det på den ene leiligheten og den ble solgt til langt over takst. Senere fant jeg ut at leiligheten vår ble omtalt her inne. Så jeg vet ikke om det var takket være KG eller "ukens bolig" pakken på Finn for at vi solgte leiligheten med gevinst😊 Anonymkode: a9cab...f9e Takk for beroligende svar! Noe ala det vi håper på også men forventningene er lave Anonymkode: d844c...970
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for beroligende svar! Noe ala det vi håper på også men forventningene er lave Anonymkode: d844c...970 Bare hyggelig😊 Det er nok bare sunt å holde forventningene lave også, og heller bli positivt overrasket. Anonymkode: a9cab...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå