AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Vi skal møblere et hus (:D) som er helt nytt og hvitmalt og lurer på hvilken stil vi skal gå for. Jeg vil uansett ha litt farger, men jeg veksler litt mellom to stiler:den ene er litt beige/lys sofa og duse farger som dette http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70264728/ (bildet av stuen) eventuelt tenker jeg f.eks grå sofa og basic/fine møbler men med knallfargede detaljer, ala dette: http://anneberitvalla.blogg.no/1426014279_god_morgen_norge.html uansett ønsker vi å ha en del store grønne planter hvilken stil er best, og hvorfor? Anonymkode: 2764d...768
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Knallfarger, det er på tide at det blir litt kontraster i de norske hjem snart. Anonymkode: 6c840...7a1
MiniMjau Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Hva legger du i best? Hvilken smak har dere? jeg for min del likte ikke de knallfargene, sommerlig og fresht, men hadde ikke orket det slik hele tiden.
Lidis88 Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knallfarger, det er på tide at det blir litt kontraster i de norske hjem snart. Anonymkode: 6c840...7a1 Det er det jeg uniddelbart har mest lyst på og men hva med badene for eksempel? Har noen kaktusplanter i noen grå/beige potter, vurderer å spraylakkere disse eller er det best med en litt dus stil på badet? Passer kaktusplanter egentlig sammen med knallfarger? TS.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 6 timer siden, Lidis88 skrev: Det er det jeg uniddelbart har mest lyst på og men hva med badene for eksempel? Har noen kaktusplanter i noen grå/beige potter, vurderer å spraylakkere disse eller er det best med en litt dus stil på badet? Passer kaktusplanter egentlig sammen med knallfarger? TS. Hva som er best kommer jo ann på hva DU liker. Er jo du som skal bo der. Ikke vi Selv liker jeg innslag av sterke farger Anonymkode: 0e654...88c 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Jeg liker sterke farger, men ikke for mange ulike. Hvis du velger sterke farger på ting som kan byttes ut, så er det ikke noe problem om du endrer mening om et par år. Spraymalt blomsterpotte f.eks. Det er jo ikke ekstremt dristig. 😋 Anonymkode: cf878...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå