Gå til innhold

Adri nok :P

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ! 

Jeg håper at det er ikke bare meg som har slik årsak :P

Jeg synes at sex jeg får er aldri nok for meg !! Jeg har en sex-partner som liker meg , så er det også med følelser . Vi gjør det 3-4 ganger per dag , og jeg føler som jeg vil mer  :D er det dum?  jeg sa det  til han ( vi kan snakke om alt )  , han tok det med et smil og sa hvis jeg måtte ikke gå til jobb , gjorde det vi som du vil...Han er snill .

Men det som jeg lurer på, er det ikke noe hormoner dysfunksjon ? Har noen av dere opplevd det som jeg opplever?

Anonymkode: 858c2...f7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg kunne bestemme, kunne jeg hatt sex så og si hele dagen. Tenker ikke at man har noen feil av den grunn. Sånn er det vel bare å ha en deilig kjæreste 

Anonymkode: fea89...81f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? 15-16?

Anonymkode: d5b0e...582

Gjest camelia85
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg kunne bestemme, kunne jeg hatt sex så og si hele dagen. Tenker ikke at man har noen feil av den grunn. Sånn er det vel bare å ha en deilig kjæreste 

Anonymkode: fea89...81f

Synes det jeg ogs :) 

Endret av camelia85
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, camelia85 skrev:

30 ... Høres det til 15-16 ? he he  :D

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? 15-16?

Anonymkode: d5b0e...582

Er 30 år gammel ..

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvordan noen får nok.

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei ! 

Jeg håper at det er ikke bare meg som har slik årsak :P

Jeg synes at sex jeg får er aldri nok for meg !! Jeg har en sex-partner som liker meg , så er det også med følelser . Vi gjør det 3-4 ganger per dag , og jeg føler som jeg vil mer  :D er det dum?  jeg sa det  til han ( vi kan snakke om alt )  , han tok det med et smil og sa hvis jeg måtte ikke gå til jobb , gjorde det vi som du vil...Han er snill .

Men det som jeg lurer på, er det ikke noe hormoner dysfunksjon ? Har noen av dere opplevd det som jeg opplever?

Har det sånn selv, får aldri nok, jeg må minst ha 5 orgasmer om dagen før jeg er fornøyd. Har gjerne flere hvis jeg kan å har tid til det. Jeg er orgasmeavhengig å må gjøre det ofte, nesten så jeg prioriterer sex å orgasme fremfor annet.

Ikke noe galt med deg, er bare positivt å godt tegn at du er mye kåt å alltid klar☺

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, 100%naturlig skrev:

Har det sånn selv, får aldri nok, jeg må minst ha 5 orgasmer om dagen før jeg er fornøyd. Har gjerne flere hvis jeg kan å har tid til det. Jeg er orgasmeavhengig å må gjøre det ofte, nesten så jeg prioriterer sex å orgasme fremfor annet.

Ikke noe galt med deg, er bare positivt å godt tegn at du er mye kåt å alltid klar☺

Ahh jeg også minst 5 orgasmer før jeg tenker : oh okay it's enough :D 

Jeg tenker at å være kåt er noe bra og CUTE , men en del av vennine mine sa til meg at jeg overdrive med det og det blir senere et problem hvis en dag jeg treffer en mann som klarer bare en gang ... huffa

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Druid skrev:

Jeg har aldri skjønt hvordan noen får nok.

welcome to the club so !! hehehe 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn når jeg var sammen med en fyr når jeg var rundt 30 også. Han var 13 år eldre enn meg og sa "hør her, jeg er gammel, jeg har ikke overskudd til dette her..." hehe :)

Anonymkode: 4a925...c7a

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sånn når jeg var sammen med en fyr når jeg var rundt 30 også. Han var 13 år eldre enn meg og sa "hør her, jeg er gammel, jeg har ikke overskudd til dette her..." hehe :)

Anonymkode: 4a925...c7a

Hehehehehe så morsomt vi som er mye kåte :P  jeg også tenker nå kanskje om det går ikke videre med sex-partneren min  , hvordan skal jeg finne enn som klarer meg ? og med størrelsen   :(    kanskje jeg skal tenker at en andre har for liten på grunn av eksen hadde extra centimeters :P offffffffff 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahh jeg også minst 5 orgasmer før jeg tenker : oh okay it's enough :D 

Jeg tenker at å være kåt er noe bra og CUTE , men en del av vennine mine sa til meg at jeg overdrive med det og det blir senere et problem hvis en dag jeg treffer en mann som klarer bare en gang ... huffa

Ahh, ja jeg kjenner meg så igjen der. Jeg klarer ikke å konse om noen ting før jeg har hatt 3-4  orgasmer på morran før jeg starter dagen. Jeg har allerede ristet å stønnet meg gjennom 3 orgasmer i dag☺. Jeg kommer garantert til å ha flere orgasmer i dag å kveld. Avslutter alltid med alt fra 1 til 5-6 orgasmer før jeg sovner. Får ikke sove uten orgasme☺

Jeg er helt orgasmeavhengig og blirveldig lett kåt jeg. Det er jo superdeilig å gå å være kåt, gå å kjenne på de deilige sitringene i kroppen. Men mister all fokus på andre ting å kroppen rr helt i orgasmrmodus. Ofte så kan jeg tease orgasmen en stund, hender over flere dager, for å få ekstra kraftige å langvarige orgasmer☺.

Du skal ikke holde igjen, bare få så mange orgasmer du har lyst på, vær deg selv, gjør det kroppen din forlanger☺. Hvis du treffer en mann som ikke orker dpes mye, kan du jo bare hjelpe deg selv eller få han til å hjelpe deg, eller finne en som er like kåt å orgasmeavhengig som deg selv☺

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, 100%naturlig skrev:

Ahh, ja jeg kjenner meg så igjen der. Jeg klarer ikke å konse om noen ting før jeg har hatt 3-4  orgasmer på morran før jeg starter dagen. Jeg har allerede ristet å stønnet meg gjennom 3 orgasmer i dag☺. Jeg kommer garantert til å ha flere orgasmer i dag å kveld. Avslutter alltid med alt fra 1 til 5-6 orgasmer før jeg sovner. Får ikke sove uten orgasme☺

Jeg er helt orgasmeavhengig og blirveldig lett kåt jeg. Det er jo superdeilig å gå å være kåt, gå å kjenne på de deilige sitringene i kroppen. Men mister all fokus på andre ting å kroppen rr helt i orgasmrmodus. Ofte så kan jeg tease orgasmen en stund, hender over flere dager, for å få ekstra kraftige å langvarige orgasmer☺.

Du skal ikke holde igjen, bare få så mange orgasmer du har lyst på, vær deg selv, gjør det kroppen din forlanger☺. Hvis du treffer en mann som ikke orker dpes mye, kan du jo bare hjelpe deg selv eller få han til å hjelpe deg, eller finne en som er like kåt å orgasmeavhengig som deg selv☺

Jeg klarer ikke heller å sove uten orgasm , kan ikke fokusere :D 

Noen ganger jeg prøver å ikke tenke om lyst og sex ...Men aldri der :D

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager at jeg sier det, men det virker ikke som om du er 30 med "hehe" og diverse ":D" smileys over alt i teksten og svarene dine.

Anonymkode: 04301...912

Gjest 100%naturlig
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da er vi to☺  Jeg bare må ha orgasme før jeg sovner, Jeg fikk flere orgasmer før jeg sovnet sist natt, sovner alltid så deilig etterpå☺.

Skrevet

Trenger ei dame som deg! Får aldri nok av sex og kos.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, 100%naturlig skrev:

Ja, da er vi to☺  Jeg bare må ha orgasme før jeg sovner, Jeg fikk flere orgasmer før jeg sovnet sist natt, sovner alltid så deilig etterpå☺.

Jeg fikk 3 i dag he he

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Aye skrev:

Trenger ei dame som deg! Får aldri nok av sex og kos.

he he blir damer trøtt av orgasmer ? tror det ikke :P 

Gjest 100%naturlig
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk 3 i dag he he

Jeg fikk 4 orgasmer i dag morges, en deilig start på dagen☺. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...