Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har erfaringer med slankepiller? I så fall - hvilke? Var du fornøyd eller ikke? Jeg kunne tenkt meg å teste ut noe for å se om det hjelper litt ekstra på. Jeg spiser relativt sunt og mat i moderate mengder. Trener også litt men uansett hva jeg gjør føler jeg ingen framgang.

Anonymkode: 49800...566

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger kaloriunderskudd for å gå ned i vekt. Du kan spise så sunt du vil, og trene, men du går ikke ned i vekt hvis du ikke spiser færre kalorier enn du forbrenner.

Du bør også måle fremgangen din riktig. Normale vektsvingninger pga væskeretensjon og mer og mindre ufordøyd mat i systemet, kan lett maskere et par ukers reell vektnedgang. Vei deg jevnlig, helst daglig, under samme forhold (samme tidspunkt, samme vekt, på samme sted (hardt og jevnt underlag), samme klær (eller ingen)) og følg med på trenden, over tid, minst en måned.

Slankepiller har ingen effekt.

Gjest Runforit
Skrevet

Én NonStop kombinert med kaloriunderskudd og trening og Voila!

(Det er det som står med liten skrift på alle slankepiller....NonStop er billigere)

Skrevet

Slankepiller er alltid uten unntak enten penger rett i dass, eller effektivt og livsfarlig.

Bruk heller pengene på noe som hjelper deg å spise sunt og mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Grønn te i tablett form. Funker gull. Finn de sterkeste helst uten koffein for å unngå skjelvinger.

Anonymkode: 7c04a...591

AnonymBruker
Skrevet

Man kan få slankepiller på resept :) Du går relativt mye ned på kort tid, det er veldig motiverende. 

Anonymkode: 65ca5...ac8

• Liker 1
Skrevet

Xenical som er den eneste godkjente slankepillen i Norge virker, i følge de som har prøvd den. Men, du må ha bmi på fedme for å få den utskrevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...