Gå til innhold

Singel... lyst på sex... ufint mot elskeren min å ha flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg er en voksen kvinne med en elsker som jeg har hatt til og fra i mange år, når vi begge har vært fri og frank. Vi har veldig god sex og relativt god kjemi ellers. Bare ikke kjærestemateriale for hverandre overhodet. Han er ikke i superform for tiden, så har ikke all verdens overskudd til sex "annenhver dag". Han sier sjelden nei takk, men om det er opp til han, inviteres jeg dit ca 1 gang i mnd. I år har jeg vært veldig yr, og kunne tenkt meg sex og nærhet mye oftere enn hva det blir til med denne elskeren min. Jeg har ikke lyst å føle at jeg trenger meg på, selv om sexen er fin og sånn... Så har han egentlig ikke ork til besøk og egentlig ikke ork til sex, men det blir det jo alltid selv om vi "ikke trenger å ha sex", bare kose. (Deilig å bare ligge litt og kose/stryke/kysse osv også). Men sånn som det er nå så føler jeg at jeg har større behov enn han, altså litt utilfredsstillende for meg. :P

Er det innafor å ha seg litt her og der om jeg ønsker, eller bør jeg avklare med han først, før jeg evt. hopper til køys med en annen?

Jeg tror at han holder seg kun til meg når vi er single, men jeg vet jo ikke. (Han er en ekstremt ærlig person på alle andre ting).

Jeg er ikke en spesielt "laus" jente, men jeg er fri og frank, har hatt mye vanskelig i livet, og føler at det er min tid nå. Jeg har lyst på en kjæreste, men inntil da har jeg lyst å ha sex og ikke leve i sølibat!

Hva syns dere? Bør jeg avklare dette med han? Eller kan jeg fritt gjøre som jeg vil (jeg skylder han ikke noe sånn sett), annet enn å sørge for å holde meg sykdomsfri... :)

Endret av Blackbird
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan gjøre som du vil.

Anonymkode: c7bb4...eff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver jo selv at han ikke er kjærestemateriale. Dersom dere blir eksklusive, så blir dere jo også kjærester. 

Skal dere være eksklusive mot hverandre og kun se hverandre, men dere skal ikke være kjærester? Er du 14?

Anonymkode: 042c6...0fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville avklart på forhånd. Når du har sex med andre, så har jo han sex med de du har sex med. Skal du teste deg etter hver nye du har sex med? Enkelte kjønnssykdommer slår ikke ut før noen uker. Herpes kan teste negativt i flere uker etter smitte. Jeg hadde ikke likt om min hypotetiske elsker lå med andre, ikke fordi jeg eier han på noen måte, men fordi jeg ikke vil risikere å få sykdommer fra jenter han ligger med. 

Anonymkode: 977fe...6f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg synes du bør vurdere relasjonen deres. Dersom du tenker at det er greit er det nok mest sannsynlig det, men er det best at han vet eller ikke (for hans egen del tenker jeg)? Det er jo mulig at han synes det er ubehagelig å tenke på selv om det i utgangspunktet er greit. 

Dere er ikke i et forhold. Etter hans behov sees dere én gang i måneden. Jeg synes svaret er ganske åpenbart, men igjen, det avhenger jo litt av relasjonen deres og hva du føler er mest redelig å gjøre. 

Anonymkode: 6f293...89c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Blackbird skrev:

Bør jeg avklare dette med han?

Ja. det skylder du han.

Anonymkode: 73751...fa3

• Liker 1
Skrevet (endret)
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver jo selv at han ikke er kjærestemateriale. Dersom dere blir eksklusive, så blir dere jo også kjærester. 

Skal dere være eksklusive mot hverandre og kun se hverandre, men dere skal ikke være kjærester? Er du 14?

Anonymkode: 042c6...0fd

Vi er overhodet ikke kjærester selv om vi er eksklusive. Vil nå si at det er bedre å holde seg til en om gangen enn å fly rundt og ha en ny i uka... Men når behovene er såpass forskjellige så blir det jo litt utilfredstillende for meg... For meg handler dette om respekt for han, og for så vidt meg selv... Er vel såpass voksen at jeg skjønner det av meg selv... Ingen grunn til å være ufin og kalle meg fjortiss fordi jeg lurer på noe som kanskje er åpenbart for deg...

Endret av Blackbird
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Blackbird skrev:

Vi er overhodet ikke kjærester selv om vi er eksklusive. Vil nå si at det er bedre å holde seg til en om gangen enn å fly rundt og ha en ny i uka... Men når det behovene er såpass forskjellige så blir det jo litt utilfredstillende for meg... For meg handler dette om respekt for han, og for så vidt meg selv... Er vel såpass voksen at jeg skjønner det av meg selv... Ingen grunn til å være ufin og kalle meg fjortiss fordi jeg lurer på noe som kanskje er åpenbart for deg...

Har du respekt for han forteller du han at du ligger med andre.

(jeg er ikke den samme bruker)

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg synes du bør vurdere relasjonen deres. Dersom du tenker at det er greit er det nok mest sannsynlig det, men er det best at han vet eller ikke (for hans egen del tenker jeg)? Det er jo mulig at han synes det er ubehagelig å tenke på selv om det i utgangspunktet er greit. 

Dere er ikke i et forhold. Etter hans behov sees dere én gang i måneden. Jeg synes svaret er ganske åpenbart, men igjen, det avhenger jo litt av relasjonen deres og hva du føler er mest redelig å gjøre. 

Anonymkode: 6f293...89c

Vi må kanskje ha en prat for å avklare ting og tang. Tror jeg er like uaktuell for han som han er for meg. Synd egentlig, for han er en fin fyr. Vi er bare så forskjellige på grunnleggende ting at det ville ikke gått i lengden, og da er det ingen vits.. Men når det er sagt gir han meg noen ganger tegn som gjør meg litt usikker på om han vil mer. Og andre ganger det totalt motsatte ;) 

Så ja, må nok en avklaring til en gang for alle, og jeg syns nok det er mest redelig å si fra når jeg tenker meg om.. :)

AnonymBruker
Skrevet

:spy:

Anonymkode: 87724...29b

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville avklart på forhånd. Når du har sex med andre, så har jo han sex med de du har sex med. Skal du teste deg etter hver nye du har sex med? Enkelte kjønnssykdommer slår ikke ut før noen uker. Herpes kan teste negativt i flere uker etter smitte. Jeg hadde ikke likt om min hypotetiske elsker lå med andre, ikke fordi jeg eier han på noen måte, men fordi jeg ikke vil risikere å få sykdommer fra jenter han ligger med. 

Anonymkode: 977fe...6f2

Takk for svar... Sant det.. :)

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du respekt for han forteller du han at du ligger med andre.

(jeg er ikke den samme bruker)

Jeg har ikke sex med andre enn han for øyeblikket. Hadde holdt meg til han om det var litt oftere, inntil en av oss møter noen andre. Har funket helt fint tidligere perioder. Er ikke noe som er en hastesak akkurat, klarer å holde meg i skinnet om jeg vil. Er bare greit med noen innspill før jeg bestemmer meg ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Blackbird skrev:

Jeg har ikke sex med andre enn han for øyeblikket. Hadde holdt meg til han om det var litt oftere, inntil en av oss møter noen andre. Har funket helt fint tidligere perioder. Er ikke noe som er en hastesak akkurat, klarer å holde meg i skinnet om jeg vil. Er bare greit med noen innspill før jeg bestemmer meg ;)

Jeg har lest HI.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest HI.

Ok, takk for råd.. ;)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Blackbird skrev:

Hei.

Jeg er en voksen kvinne med en elsker som jeg har hatt til og fra i mange år, når vi begge har vært fri og frank. Vi har veldig god sex og relativt god kjemi ellers. Bare ikke kjærestemateriale for hverandre overhodet. Han er ikke i superform for tiden, så har ikke all verdens overskudd til sex "annenhver dag". Han sier sjelden nei takk, men om det er opp til han, inviteres jeg dit ca 1 gang i mnd. I år har jeg vært veldig yr, og kunne tenkt meg sex og nærhet mye oftere enn hva det blir til med denne elskeren min. Jeg har ikke lyst å føle at jeg trenger meg på, selv om sexen er fin og sånn... Så har han egentlig ikke ork til besøk og egentlig ikke ork til sex, men det blir det jo alltid selv om vi "ikke trenger å ha sex", bare kose. (Deilig å bare ligge litt og kose/stryke/kysse osv også). Men sånn som det er nå så føler jeg at jeg har større behov enn han, altså litt utilfredsstillende for meg. :P

Er det innafor å ha seg litt her og der om jeg ønsker, eller bør jeg avklare med han først, før jeg evt. hopper til køys med en annen?

Jeg tror at han holder seg kun til meg når vi er single, men jeg vet jo ikke. (Han er en ekstremt ærlig person på alle andre ting).

Jeg er ikke en spesielt "laus" jente, men jeg er fri og frank, har hatt mye vanskelig i livet, og føler at det er min tid nå. Jeg har lyst på en kjæreste, men inntil da har jeg lyst å ha sex og ikke leve i sølibat!

Hva syns dere? Bør jeg avklare dette med han? Eller kan jeg fritt gjøre som jeg vil (jeg skylder han ikke noe sånn sett), annet enn å sørge for å holde meg sykdomsfri... :)

sex avhengig eller?

Anonymkode: d1927...f1c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sex avhengig eller?

Nei? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sex avhengig eller?

Han vil ha sex en gang i måneden. Heller han som borderliner frigiditet. Ikke?

Anonymkode: c7bb4...eff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Blackbird skrev:

Nei? 

Liker spørsmål tegnet :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...