Gå til innhold

Happn-daten lyver om dødsfall og avlyser? Hva feiler det folk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av matchene mine på Happn tok kontakt med meg forrige uke, og vi har skrevet litt frem og tilbake. Til slutt avtalte vi å ta en kaffe i går. Litt tidligere på dagen tok han kontakt og spurte om vi kunne utsette avtalen med en halvtime på grunn av jobb, noe som selvfølgelig ikke var noe problem.

Et par timer før vi skulle møtes, sendte han en ny melding. Der sto det at onkelen hans nettopp døde, og at han måtte reise til Sørlandet med en gang for å være med familien. Jeg kondolerte og sa jeg håpet det gikk bra med han. Det bekreftet han og sa at vi fikk ha avtalen til gode.

Da jeg fortalte venninnene mine, som jeg møtte i går, om dette, var det et par som reagerte litt og sa det kanskje kunne være en drøy løgn for å droppe avtalen. Da jeg kom hjem, gikk jeg derfor inn på Happn. Alle man har match med, kan man se når sist var pålogget og hvor langt unna i avstand de er. Da så jeg at han bare var ca 1 kilometer unna og aktiv på Happn. Det var han for øvrig også neste morgen.

Noe uventet kan selvfølgelig ha skjedd, slik at han ikke fikk reist likevel. Men alt tyder vel på at han diktet opp denne døde onkelen som en unnskyldning for ikke å møte meg. Er nylig blitt singel og må ærlig talt si jeg synes det er drøyt hvis vi, som er i slutten av tredveårene, ikke bare kan si at vi ikke er interessert? Eller i det minste være litt mer vage og si at det ikke passer? 

Anonymkode: 02ea9...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare hørt om happn og det lille jeg har hørt er at den avstands indikatoren ikke fungerer helt bra, så ta det med en klype salt.

Den kan henge seg opp (lokasjon) og vise feil plass.

• Liker 1
Gjest Vause
Skrevet

Jeg har opplevd flere ganger at denne appen henger seg opp, viser feil lokasjon og slike ting. Bare sånn at det er sagt. Det kan hende det er det som et problemet her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...