Gå til innhold

Ble skikkelig overraska..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har spruta så mye at kjæresten/ons ikke har klart å svelge eller det bare ble en veldig stor munnfull? Hadde samleie med kjæresten min igår og kom mer enn jeg noen gang har gjort. Fylte munnen hennes opp mot to ganger og hun måtte spytte ut imellom 🙈 

Er dette turnoff? 

Anonymkode: 34063...0bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo veldig fra person til person. Jeg har ingen problemer med å svelge, hvis det er i moderate mengder. Jeg svelgte en gang når han kom ganske mye og da brakk jeg meg. Og DET er turnoff, hvis jenta brekker seg, synes jeg. Hvis hun liker at du kommer i munnen hennes vil jeg ikke tro at det er turnoff for henne :-)

Anonymkode: edc36...acd

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs jo veldig fra person til person. Jeg har ingen problemer med å svelge, hvis det er i moderate mengder. Jeg svelgte en gang når han kom ganske mye og da brakk jeg meg. Og DET er turnoff, hvis jenta brekker seg, synes jeg. Hvis hun liker at du kommer i munnen hennes vil jeg ikke tro at det er turnoff for henne :-)

Anonymkode: edc36...acd

Godt å høre! Er bare at jeg kommer veldig mye og en del mer enn norm (tror jeg). Virka som hun syntes det var okei, bare nysgjerrig på hva andre syntes om det :)

Anonymkode: 34063...0bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...