Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest grubler
Skrevet

Jeg sitter her og leser om alle som skriver inn om sine store sorger som er at de har et forhold til menn som er gifte/samboere eller i kjæresteforhold med andre. Her inne får de råd og veiledning om hva de skal gjøre for at mannen skal gå fra kona og komme til dem.

Da tenker jeg: her inne kan alle være anonyme så ingen vet hvem sin mann man snakker om. Og det kan likegodt være din! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja la oss være paranoide dere! :wink:

Jeg har forsåvidt heller ikke inntrykk av at KG er stedet der utroskap er spesielt akseptert.

Skrevet
Jeg har forsåvidt heller ikke inntrykk av at KG er stedet der utroskap er spesielt akseptert.

Hvis du leser svarene så ser du vel at de fleste IKKE støtter utroskap.

Skrevet

Hvis du leser svarene så ser du vel at de fleste IKKE støtter utroskap.

.. heller tvert i mot... Synes vel det er mer fordømmende svar - i tillegg til "du fortjener bedre"- svar jeg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har heller ikke det inntrykket av at mange her inne gir "elskerinner" råd om hvordan få han til å flytte fra familien. Det er heller motsatt, kom deg vekk fra han... han er gift!!

Men bortsett fra det så kan det selvfølgelig i teorien være min mann hun er utro med.

Skrevet

Det er vel ingen som har støttet det å ha et forhold bak en annens rygg i den tråden du sikter til... og ingen som gjør det generelt på KG heller :-?

Skrevet

Men, tilbake til det tråden handlet om. Selvfølgelig kan det være min mann, men jeg velger å stole på han og tro at han ikke oppfører seg slik.

Gjest grubler
Skrevet

Tråden var ikke ment for en diskusjon om folk avviser eller hjelper vedkommende til å "få" mannen. Men en filosofering over at i teorien kan man sitte og diskutere og sende klemmer til sin manns elskerinne..

Gjest Fighter
Skrevet

I teorien kan drosjesjåføren være en drapsmann. I teorien kan en kompis voldta deg fordi du ikke vil ligge med han. I teorien kan alle barnehageanstatte være pedofile. I teorien kan banken din bli ranet. I praksis kan man stole på at ting er bra og som de skal være. ;-)

Skrevet
I teorien kan drosjesjåføren være en drapsmann. I teorien kan en kompis vodlta deg fordi du ikke vil ligge med han. I teorien kan alle barnehageanstatte være pedofile. I teorien kan banken din bli ranet. I praksis kan man stole på at ting er bra og som de skal være. ;-)

:klappe:

Skrevet

Nei det kan ikke være min. Jeg har full kontroll :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er selv en av de i denne situasjonen og føler IKKE at man som regel blir støttet for det man gjør, heller tvert i mot. MEN er så glad for at de finnes de her inne so skjønner at liver ikke er sort/hvit, som skjønner at man kan falle for noen hardt til og med noen som kanskje allerede er i et forhold. Det er sånn kjærligheten og forelskelsen fungerer, den er ikke rasjonell. Sier takk til de som prøver å komme med kloke, reflekterte svar fremfor de som stempler de som meg som onde og lite verdt mennesker.

Skrevet

Har aldri tenkt på at det kan være min samboer nei!Kan ikke gå rundt og tenke sånn

Gjest Anonymous
Skrevet

Har tenkt det samme som deg trådstarter.

Grunnen er at jeg har en venn som ikke legger sjul på at han ønsker å ha meg som elskerinne. Han er gift og jeg er gift, men vi har vel en slags sexuell tiltrekning på hverandre som han er villig til å utforske nærmere. Jeg ønsker ikke dette, men han gjør det helt klart for meg at når jeg er klar er han også klar.

Det som er, er at han er "den perfekte mann" overfor sin kone. Jeg kjenner ikke henne noe særlig, men har venner som kjenner både han og henne godt, og alle snakker om hvor fantastisk forhold de har og hvor utrolig flott de har det sammen. De har et nydelig barn sammen og alt er idyll. Hun aner antakelig ikke at han hadde vært utro mot henne, hadde jeg vært villig. Og ville ikke drømme om at sin "perfekte" mann i det hele tatt ville tenkt en slik tanke.

Får en til å tenke ikkesant? :roll:

Skrevet

Jada, kan være hvem som helst det.

Min, din, naboens...

Å gå rundt og spekulere i slikt, nytter ikke.

I og med at KG har ganske mange brukere er det vel ikke unaturlig at man vil få råd fra både de som støtter utroskap, og de som ikke gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...