AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Hei, jeg skal kjøre buss i litt over 10 timer i strekk. Hva er lurt å ha med seg på en slik busstur? Hva trenger jeg av mat, drikke og andre ting? Anonymkode: 671bb...65b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Hva du trenger av mat og drikke vet du vel best selv, noen er småspist, noen er storspist, etc. På en så lang busstur er det kanskje små stopp underveis, så du får kjøpt deg noe om det er krise. Ellers ville jeg hatt med sov-i-ro (i tilfelle de andre passasjerene er høylydte og plagsomme), mobil med musikk og ørepropper som ikke lekker lyd til plage for de andre på bussen, og noe du kan bruke som pute om du vil prøve å sove. Om du klarer å lese uten å bli kvalm ville jeg tatt med en bok. Anonymkode: 65aa5...71c
Titania Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Musikk, lesestoff, mat og drikke + kanskje noe sjokolade/snacks og spillkonsoll + strikketøy er det jeg pleier å ha på lange bussturer Men nå tar jeg sløvende reisesyketabletter og sovner som oftest 3 min ut i turen hver gang også, så halvparten er unødvendig Men når jeg ikke får sove er det kjekt å ha litt ting å bytte på å holde på med
Gjest Tom/Loki Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Musikk, noe å lese, mat + drikke, en pute om du vil sove. Du kan jo tegne/fargelege om du liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå