*AM* Skrevet 4. november 2004 #1 Skrevet 4. november 2004 Jeg har en data som ble ødelagt av lynet, har en annen maskin også. SKulle gjerne kopiere filene fra den som er ødelagt til den nye, noen som kan hjelpe meg med hvordan man gjør det??
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 #2 Skrevet 4. november 2004 Hvis begge PC-ene virker kan du koble dem sammen med nettverkskabel ofg dra filene fra den ene til den andre i utforskeren din. Siden lynet har ødelagt den ene gr jeg ut ifra at den ikke virker. Da må du skru løs harddisken(e) fra denne PC'n og montere den i den nye. Når du restarter bør PC'n din oppdage at den har fått en ekstra harddisk. Deretter merker du filene og drar dem dit du vil ha dem på vanlig måte. Den gamle harddisken kan du la bli i den nye PC'n dersom du har plass til den der (og det har du antakelig). Kjekt med ekstra lagringsplass.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 4. november 2004 #3 Skrevet 4. november 2004 Det er ikke så dumt å flytte jumperne slik at den gamle harddisken står som master og på den gamle settes jumperne til slave. Litt viktig ettersom det er operativsystem på begge diskene. Husk å slett operativsystemet på den gamle. Da slipper du evt problemer senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå