AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Har du sparebank1? Har du "bankID på mobil"? Kan du sjekke for meg om du får samme feil melding som meg? Er usikker på om det er mobilen min som er problemet. Eller om det er innloggingen som er nede... Mens jeg venter på å godta på mobilen så kommer dette opp "Noe gikk galt under innlogging med BankID. Feilen er logget, og vi vil løse problemet så snart som mulig. Vennligst prøv igjen senere". Får du opp dette når du prøver å logge inn på nettbanken? Anonymkode: aa0f2...df8
Strikkagenser Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Jeg får logget inn uten problem, men mener at jeg leste en overskrift tidligere i dag om at noen banker hadde problemer. Vet ikke hva det var da, og hvorfor jeg får logget inn men ikke du.
applestories Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Flere nettbanker har hatt problemer i dag, jeg satt lenge tidligere i dag og skulle vise noen hvordan de brukte Mobilbank uten å komme gjennom. Det virket igjen noen timer senere, men godt mulig at det er nede igjen. Det gjaldt flere banker enn det sto om i artikkelen.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Ringte banken. Måtte ordne det opp på nytt. Fikset delvis nå. Noe galt med mobilnettet så må kontakte dem i morgen. Fikk ordnet kodebrikke på app. Veldig praktisk når kodebrikken tok natta for 2 år siden -ts Anonymkode: aa0f2...df8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 banker har av en eller annen grunn ofte problemer med nettet Anonymkode: 2d5fd...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå