Gå til innhold

Når en pakke fra LF blir stoppet i tollen.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Når en pakke fra LF blir stoppet i tollen, hvor lang tid tar det da før man får beskjed?

Og er det slik nå at man kan betale toll (eller egentlig moms når det er under 1000) på Posten på en enkel måte?

Jeg bestilte for 2 uker siden uten å ha sett noe til pakken, så det må være noe muffens i og med at det vanligvis tar 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket at pengene har blitt trukket fra kontoen din? Noen ganger går det litt galt når man bestiller slik at det ikke blir registrert. Noen ganger har de ikke varene på lager heller,men da får du vel mail om det. Hvis pakken blir stoppet må du betale toll og mums tror jeg hvis pakken kostet over 200 kroner.

Tror Tollvesenet har blitt veldig obs på pakker fra LF så i framtiden kjøper jeg min shampo på smart club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det slik at varen med porto i tillegg ikke kan koste over 200 kr, eller kommer portoen utenom denne tollgrensa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at varen med porto i tillegg ikke kan koste over 200 kr' date=' eller kommer portoen utenom denne tollgrensa??[/quote']

Portoen kommer utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarteren

Jo, pengene er trukket fra kontoen, og jeg har heller ikke fått mail fra LF om at varene ikke er på lager.

Jeg er klar over at jeg må betale moms (varene kostet ca. 300 NOK) dersom pakken blir stoppet, men det jeg egentlig lurte på er hvor lang tid det tar fra pakken blir stoppet til man får beskjed fra tollvesenet (eller er det Posten når det gjelder beløp under 1000 kr?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine pakker som skal fortolles har blitt sendt rett til posten, men det har tatt forskjellig med tid hver gang. Har du sendt LF mail og spurt når de har sendt? Jeg får hentelapp jeg når pakken kommer på postkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...