AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Det er bare slik jeg er, liker det virkelig ikke! Uansett hvor fantastisk partner jeg har, så sier det stopp når tiden er inne for sex. Jeg har hadd sex med to stykk, er 35 år gammel, har ingen barn og ble nylig dumpa fordi jeg nektet å ha sex. Hva skal jeg gjøre? Må jeg virkelig tvinge meg selv for å kunne ha et forhold? Flere som er som meg? Anonymkode: aab44...9f2
Testosteron Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Liker du ikke fysisk nærhet av noe slag? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Du må finne deg en person som også er helt avseksuell. Du ødelegger livskvaliteten til et annet mennske med å late som. Eller bare ta i mot som en tom søppelsekk. han vil gå livet igjennom med et behov han aldri fikk dekket. Anonymkode: a2b7f...d1f 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Du bør jo finne en partner som også er aseksuell. Klart det finnes. Du må bare lete. Kanskje det finnes et nettsted for aseksuelle. Man skulle jo tro det. Selv har jeg ikke problemet, så har ikke undersøkt saken. Anonymkode: 16d77...903 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 10 minutter siden, Testosteron skrev: Liker du ikke fysisk nærhet av noe slag? Nei. Anonymkode: aab44...9f2
DizzyRonson Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Er som andre her sier. Du må ha deg en type som enten er evenukk eller generelt asexuell. For de fleste er sex en viktig greie. Eventuelt kan du ha ett åpent forhold.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Kanskje du ikke har funnet rett mann, som gjør deg kåt nok? Anonymkode: 0a615...6df
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare slik jeg er, liker det virkelig ikke! Uansett hvor fantastisk partner jeg har, så sier det stopp når tiden er inne for sex. Jeg har hadd sex med to stykk, er 35 år gammel, har ingen barn og ble nylig dumpa fordi jeg nektet å ha sex. Hva skal jeg gjøre? Må jeg virkelig tvinge meg selv for å kunne ha et forhold? Flere som er som meg? Anonymkode: aab44...9f2 Jeg har noe lignende problem. Men jeg er interessert i sex i starten av forholdet, når vi ikke kjenner hverandre så godt. Da er jeg veldig aktiv, ingen potetsekk her, og menn har vært veldig fornøyd. Men så, den gode starten gjør noe med mannen, hans forventninger øker, han vil ha mer. Etterhvert mister jeg lysten av at det kjennes som det ikke er meg han er interessert i, kun kroppen min. Tanken på sex blir frastøtende, jeg orker ikke tanken på hva som skal skje neste gang vi treffes. Jeg trenger mye tid uten sex, mye oppmerksomhet og bekreftelse på at alt annet er bra mellom oss før jeg kan få lyst. Vet ikke om jeg kan fungere i et fast forhold over tid. Er ikke asexuell heller, det ville ikke passet meg å innlede forhold til en asexuell, da jeg gjerne liker sex første året og nå og da senere også dersom vi har drukket eller hatt en spesielt god samtale eller noe. Høres ut som du er asexuell og kan trives i et forhold til en likesinnet. For andre forstår ikke at man kan ha et ønske om forhold selv om man ikke vil ha sex. Anonymkode: 36314...f22
Fleetch Skrevet 20. juni 2016 #9 Skrevet 20. juni 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare slik jeg er, liker det virkelig ikke! Uansett hvor fantastisk partner jeg har, så sier det stopp når tiden er inne for sex. Jeg har hadd sex med to stykk, er 35 år gammel, har ingen barn og ble nylig dumpa fordi jeg nektet å ha sex. Hva skal jeg gjøre? Må jeg virkelig tvinge meg selv for å kunne ha et forhold? Flere som er som meg? Anonymkode: aab44...9f2 Hvordan kan du hate sex? Da har du hatt deg med feil menn
Gothminister Skrevet 20. juni 2016 #10 Skrevet 20. juni 2016 Til TS. Hva skal du med et forhold til det motsatte kjønn om du ikke vil ha sex? Det er da nok av mennesker der ute som kun kunne tenke seg en god venn som alltid stiller opp. Hvorfor ikke søke mer etter det? 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #11 Skrevet 20. juni 2016 33 minutter siden, DizzyRonson skrev: Er som andre her sier. Du må ha deg en type som enten er evenukk eller generelt asexuell. For de fleste er sex en viktig greie. Eventuelt kan du ha ett åpent forhold. Er mange som aseksuelle, og man er ikke evenuk om han er det. Ts, det finnes flere sider/grupper hvis du googler det. Lykke til Anonymkode: 92d3a...2c2
DizzyRonson Skrevet 20. juni 2016 #12 Skrevet 20. juni 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mange som aseksuelle, og man er ikke evenuk om han er det. Ts, det finnes flere sider/grupper hvis du googler det. Lykke til Anonymkode: 92d3a...2c2 Sa aldri att asexuell og evenukk er det samme. Jeg sa evenukk eller asexuell.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #13 Skrevet 21. juni 2016 Samme her, bare at her skjedde det etter skader under fødsel. Har ingen følelse i underlivet lenger, og blir derav ikke kåt.. Utrolig trist.. Håper vi finner noen som orker å leve meg oss Anonymkode: 5a792...82d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #14 Skrevet 21. juni 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare slik jeg er, liker det virkelig ikke! Uansett hvor fantastisk partner jeg har, så sier det stopp når tiden er inne for sex. Jeg har hadd sex med to stykk, er 35 år gammel, har ingen barn og ble nylig dumpa fordi jeg nektet å ha sex. Hva skal jeg gjøre? Må jeg virkelig tvinge meg selv for å kunne ha et forhold? Flere som er som meg? Anonymkode: aab44...9f2 Et samliv med en person av motsatt kjønn uten et seksualliv tror jeg ikke vil fungere i det lange løp. Sexlivet mellom partnere vil nok variere i noen grad. Alvorlig sykdom kan selvsagt sette en midlertidig stopper for et aktivt sexliv. Men dersom du vil leve sammen med en annen person kan du kanskje søke en person av samme kjønn som har det som deg og leve sammen med han/henne. Anonymkode: 9a029...526
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå