AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Den siste uken/to ukene har jeg slitt med en forferdelig kløe i halsen/rundt mandlene og inni ørene. Hva i alle dager kan det være for noe? Det blir bare mer og mer kløe og jeg vet ikke hvordan jeg kan få det bort. Noen som har slitt med det samme og vet hva det er for noe? Og hva kan hjelpe mot kløende hals OG ører!? Kvinne 21 Anonymkode: b090e...a5f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Det eneste jeg kan tenke meg er at det KAN være i forbindelse med halsbetennelsen jeg hadde for en stund siden, men det er jo flere uker siden - er det mulig? Jeg hadde også eksemutbrudd for en ukes tid siden som holder på å gå bort (tror jeg er allergisk mot katta), men denne kløen er jo inni halsen... og ørene. Så jeg vet rett og slett ikke. TS Anonymkode: b090e...a5f
Sulosi Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Det finnes øredråper mot kløe i ørene. Du kan høre ned legen om det er noe å forsøke.
MapleSirup Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Klassiske allergisymptomer! Slimhinnene blir hyperaktive. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Høres ut som pollenallergi. Anonymkode: d49da...30f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den siste uken/to ukene har jeg slitt med en forferdelig kløe i halsen/rundt mandlene og inni ørene. Hva i alle dager kan det være for noe? Det blir bare mer og mer kløe og jeg vet ikke hvordan jeg kan få det bort. Noen som har slitt med det samme og vet hva det er for noe? Og hva kan hjelpe mot kløende hals OG ører!? Kvinne 21 Anonymkode: b090e...a5f Det høres helt ut som pollenallergi. Jeg har det selv, og har akkurat de samme symptomene. Ta Telfast allergimedisin og se om det blir bedre da. Anonymkode: 26639...f59
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 Har du katt? Det kan være katteallergi også. Jeg begynner å klø i svelget og ørene med en gang jeg er borti katten Anonymkode: 26639...f59
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #9 Skrevet 20. juni 2016 Jeg stemmer også på allergi, har akkurat samme typen reaksjon på pollenallergi i perioder. Tror jeg reagerer på forskjellig måte på forskjellig type pollen - noen gir kløe i øyne og nese, andre gir kløe i gane, hals og ører. Anonymkode: 622bd...76e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #10 Skrevet 20. juni 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du katt? Det kan være katteallergi også. Jeg begynner å klø i svelget og ørene med en gang jeg er borti katten Anonymkode: 26639...f59 Familien min har katt og jeg har nettopp kommet hjem fra dem. Fikk eksemutbrudd da jeg kom opp, som jeg alltid gjør. Så tenker eksemet kan komme av katta, men lurer på om det er noe annet som kan trigge kløen og nysingen. Når jeg tenker meg om er det verst når jeg har vært ute. Det gir jo litt mening, hvis det er f.eks. pollenallergi... Dette er jo typisk meg. Har atopisk eksem også, og det kan vel gjøre at man får allergier. Bør kanskje få bestilt meg en time hos legen for å finne ut hva det kan være da... TS Anonymkode: b090e...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #11 Skrevet 20. juni 2016 Når jeg er forkjølet så det klør i øre og hals så pleier det og hjelpe med potetskruer som jeg på en måte klør meg i ganen med når jeg svelger. Pluss saftis som kjøler ned . Anonymkode: 8cac0...8a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå