AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Jeg tiltrekkes kvinnelige leger. Det er noe med at de fleste av dem er så jordnær og empatisk, samtidig som de er ganske smart og oppegående. Det er ihvert. min mening! Hvor kan jeg møte dem? De fleste av dem virker jo så sporty også, mulig dem er til fjells når dem har mulighet. Håper på en del gode svar - Mann 24! Anonymkode: cbd3d...34b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Du får bli sykepleier. Så herser de deg rundt for resten av livet. Anonymkode: 01fa1...269 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får bli sykepleier. Så herser de deg rundt for resten av livet. Anonymkode: 01fa1...269 Det er nok ikke aktuelt å bli sykepleier nei!;-) Anonymkode: cbd3d...34b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok ikke aktuelt å bli sykepleier nei!;-) Anonymkode: cbd3d...34b Aller enklest, bli lege selv. Ikke bli sykepleier, det funker bare motsatt vei. Fjellet er nok en god idé, eller prøv å bli kjent med noen mannlige leger først, så har de nok noen legevenninner også. Hvis du vil ha ei som er ferdig lege, så er hun nødvendigvis eldre enn deg. Vil du heller ha ei på din egen aldre får du prøve å bli kjent med noen medisinstudenter. Anonymkode: c5e0b...73b
minister-mio Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Bli lege selv, mange leger er sammen med leger
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Takk for råd! Vet hva jeg har å gjøre Anonymkode: cbd3d...34b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 Jeg er lege :-) du finner meg aldri på fjellet. Du finner meg på kampsportsenter, sjøen, byen, i skogen og i stallen om ikke du finner meg på jobb da ;-) Anonymkode: 7e48b...b21
Gjest Minesveiper Skrevet 21. juni 2016 #8 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har gått ut med en lege Synes det er beundringsverdig å klare 6 i snitt for å så gå på et tungt studie. Det krever at man er målbevisst og jobber hardt. Slike kvaliteter liker jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 Jeg er kirurg. Kan vel kalle meg jordnær. Men er en smule arrogant. Er flink å vise empati overfor pasienter, men er nokså iskald på innsiden. Er sjelden på fjelltur, men jogger en del. Er en god venn, men tilbringer ikke tid med hvem som helst. Anonymkode: dea44...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå