AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Jeg har alltid slitt med litt "store" lår og brei rumpe etter håndball, fotball å usunt kosthold fra barndommen av.. Jeg er forsåvidt fornøyd, men jeg ser litt "lubben" ut i bukser, noe som er et kompleks. Føler det ikke henger sammen med resten av kroppen min.. eller høyden. ! Noen som har noen treningstips, eller for all del i matveien ? som kan hjelpe meg mot målet om mindre fett i lår, hofter å rumpe? Jeg trener passetung styrke eller jogger 4-5 dager i uken. og spiser helt ok sunt. Anonymkode: af912...4db
Wiggins Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Det må jo bli å miste fettvekt på hele kroppen. Problemet er at kvinner med slik kroppsform som jeg ser for meg at du har mister fettet på lårene og hoftene i liten grad, dere mister som regel mer fett andre steder på kroppen. Det er én ting du kan gjøre for å faktisk punktslanke deg til en viss grad. Høye verdier av stresshormonet kortisol vil gjøre at du legger på deg på magen og får rundt ansikt. Å stresse ned og, sove nok og ha en jevn døgnrytme vil sannsynligvis gi litt lavere kortisolnivåer.
Gjest Runforit Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Jogging er supert fordi du ikke bygger nevneverdig med muskler av det. Jeg har anlegg for å få muskuløse lår, men da jeg startet å jogge ble de veldig smale samt at de er markerte uten at de "buler".
Pikeliten Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Jeg ville fokusert på å gå ned i vekt generelt, det vil "slippe" på rumpe og lår etter hvert. Den beste måten å gå ned på er med en kombinasjon av styrke og kondisjon. Jeg ville absolutt ikke kuttet ut styretrening på underkropp! Dersom du etter hvert finner ut at lårene er store pga muskler, så kan du heller kutte ned (ikke ut!) på beintrening. Se feks her: http://fitnessbloggen.no/den-ultimate-guiden-vektnedgang-maksimal-fettforbrenning/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå