Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og europeere generelt. Jeg bare lurer.

Hører jo stadig historier om forvokste fjortiser som stikker av fra sine gravide koner/kjærester. Venter jeg på toget sitter det tenåringsgutter og diskuterer hvilken parfyme som er deiligst. Voksne menn snakker om hendelser i skytespill som om de har deltatt i en virkelig krig. Menn som står og ser på når kvinner blir trakassert. Menn som okkuperer plasser på tog/buss mens høygravide må stå. Bestefedre som ikke stiller opp. Gutter som går i jenteklær i barnehagen. Voksne menn i tyveårsalderen som bor hjemme hos mamma og pappa. "Menn" som ikke forstår at sex kan føre til graviditet, og begynner å sippe om at dama må ta abort.

Når begynte denne galskapen? Pokker heller, allerede da jeg var liten så jeg tegn på at det var noe som ikke stemte. Mesteparten av mennene i familien var dårlige forbilder. Trygdesnylteren som var livredd for kjerringa si, og helst ville spille Playstation og røyke hasj fremfor å oppdra barna. Sutrekoppen som aldri ville finne på noe sammen med resten av familien pga. Vond rygg. Gjøken som kjeftet på de andre guttene i familien fordi sønnen hans kunne bli skremt av "voldelig" lek. Enden på visa var at mesteparten av guttene i familien ble stoffmisbrukere og nervevrak...

Hvem har skylden?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker ned både unger og kvinner i overskriften og menn i hovedinnlegget?

Anonymkode: 9b28d...e52

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker ned både unger og kvinner i overskriften og menn i hovedinnlegget?

Jaha? Sikkert veldig interessant. Men hva mener du egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Hele innlegget ditt er bare vås og ingenting annet enn vås. 

Anonymkode: 19131...99a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele innlegget ditt er bare vås og ingenting annet enn vås. 

Her var det en som følte seg truffet ;)  fant du ikke noe bedre å skrive altså? 

Anonymkode: 6116d...fa8

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du har vært uheldig med omgangskrets og miljø? Min virkelighet og bilde av verden har aldri vært slik du beskriver.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Truffet? Det må med andre ord være noe personlig hos meg bare fordi du skriver renspikket vås? Dagens.

Kvinne.

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, ser slik ut gitt. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Truffet? Det må med andre ord være noe personlig hos meg bare fordi du skriver renspikket vås? Dagens.

Kvinne.

Er kvinne er skjellsord da? 

Endret av Georg
Kunne misforstås
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Georg skrev:

Hvem har skylden?

Likestillingen tror jeg. 

Du har et poeng forresten. Det er som om menn ikke vil være menn mer, men sutrete småjenter.

Anonymkode: cb7ba...7cf

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Georg skrev:

Jaha? Sikkert veldig interessant. Men hva mener du egentlig?

Synes du er kreativ i skrivinga og jeg var en av de guttene som gikk i ballerinakjole i barnehagen. Et av de beste minnene jeg har :) Nei, det er ikke tull!

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likestillingen tror jeg. 

Du har et poeng forresten. Det er som om menn ikke vil være menn mer, men sutrete småjenter.

Anonymkode: cb7ba...7cf

Kan være en reaksjon på den sinnsyke feminismen, at menn ikke gidder å gjøre en innsats lenger...det blir galt uansett hva de gjør.

Så det som har skjedd er at damene har revet ballene av gutta og stiftet dem fast på seg selv. Damer har blitt menn, og menn har blitt damer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likestiling! Kvinner tvang menn til å slutte med manneting. Være sofamenn, passe barn, møte på svangerskapskurs, vaske klær og gulv, hente i barnehagen, lage mat osv. osv. Selvfølgelig forstyrrer slik unaturlig adferd hele mannen. 

Anonymkode: 545a1...acc

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Likestiling! Kvinner tvang menn til å slutte med manneting. Være sofamenn, passe barn, møte på svangerskapskurs, vaske klær og gulv, hente i barnehagen, lage mat osv. osv. Selvfølgelig forstyrrer slik unaturlig adferd hele mannen. 

Vil ikke si at det er noe veien med å passe barn, lage mat (menn er ofte de beste kokkene) osv. Men noe av det verste jeg ser er menn som forsøker å være barnets bestekompis. Den "kule" pappaen som er verdensmester i Tekken. Når faren er på samme nivå som sønnen får han ikke noe respekt. "Chill a, Magnus! Ikke kall meg homo, det er ikke digg!"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Georg skrev:

Kan være en reaksjon på den sinnsyke feminismen, at menn ikke gidder å gjøre en innsats lenger...det blir galt uansett hva de gjør.

Så det som har skjedd er at damene har revet ballene av gutta og stiftet dem fast på seg selv. Damer har blitt menn, og menn har blitt damer.

Der kom det, ja!!!  :dry:

Anonymkode: c3507...f94

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er ironiflagget?

AnonymBruker
Skrevet

Aner jeg duften av en ekte generasjonskonflikt her? 

@Georg - alder bes oppgitt slik at skriveriene dine enten får sammenheng grunnet oppvekst og ti-år, eller bekrefter det motsatte.

Anonymkode: ba239...0e1

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der kom det, ja!!!  :dry:

Hva var det som kom?:)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Georg skrev:

Hva var det som kom?:)

Det du egentlig hadde lyst til å si helt fra begynnelsen av. Var nå ikke så vanskelig å regne det ut, uansett. 

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det du egentlig hadde lyst til å si helt fra begynnelsen av. Var nå ikke så vanskelig å regne det ut, uansett. 

Skulle ønske at jeg også hadde evnen til å lese andre menneskers tanker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Georg skrev:

Skulle ønske at jeg også hadde evnen til å lese andre menneskers tanker.

Eventuelt lese mellom linjene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...