AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #21 Skrevet 21. juni 2016 Du kan da ikke noe for størrelsen din. Hun er nok for vid for deg. Det kan hun gjøre noe med, knipeøvelser skal visstnok stramme opp der nede. Lykke til! Anonymkode: 1d82a...141
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #22 Skrevet 21. juni 2016 Drittsekker finnes av begge kjønn. Å si noe sånt til en parnter uansett kjønn er helt latterlig.. Tenk om en mann skulle si at musa de er ikke like stram som exen min, så den gir meg lite nytelse. Eller at etter fødsel gir ikke musa de de meg noe friksjon.. Er man så teit har man ingen ting i et forhold å gjøre er min mening. Sex handler om kjemi og teknikk. Ikke bare inn/ut. Størrelsen på vagina eller penis har ikke noe å si for om sexen blir bra eller ikke.. Anonymkode: a373a...405
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #23 Skrevet 21. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drittsekker finnes av begge kjønn. Å si noe sånt til en parnter uansett kjønn er helt latterlig.. Tenk om en mann skulle si at musa de er ikke like stram som exen min, så den gir meg lite nytelse. Eller at etter fødsel gir ikke musa de de meg noe friksjon.. Er man så teit har man ingen ting i et forhold å gjøre er min mening. Sex handler om kjemi og teknikk. Ikke bare inn/ut. Størrelsen på vagina eller penis har ikke noe å si for om sexen blir bra eller ikke.. Anonymkode: a373a...405 Størrelse på penis har definitivt noe å si for jenter. https://www.nrk.no/livsstil/--storre-penis-er-ikke-bedre-1.2602346 Artig hvordan tittelen er "større penis er ikke bedre" men rett under står det "bred er best". "Og 90 prosent av kvinnene ville heller ha en bred penis enn en lang". Bredde er en størrelse det også. Så å si noe annet er rett og slett uærlig. Anonymkode: 7cd65...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #24 Skrevet 21. juni 2016 I motsetning til hva mange tror er det faktisk bare gjort en studie i verden hvor målingen av menns peniser er gjort i erigert tilstand. På grunn av den helt unike metoden er denne rapporten (Angell/Cancun 2001) regnet for å være den mest verdifulle studien om menns penisstørrelse selv om utvalget bare bestod av 300 menn (resten klarte ikke å oppnå ereksjon). Her er gjennomsnittstørrelsen 14,9 cm lengde og 12,6 cm omkrets (to tredjedeler var innenfor 13,5-15-5 cm lengde). TS hvis penisen din er langt under disse målene er ikke din partners bekymringer noe du bør avfeie, som mange gir råd om her. Penisforstørrende operasjoner er ikke lenger i det eksperimentellet stadiet som ryktet skal ha det til, tvert i mot er vitenskapen kommet svært langt på dette området og kan i dag utføres relativt (til tidligere tider) risikofritt og smertefritt, ved en moderat prosentvis økning. Spør legen din om råd og søk selv på nett. Alternativt finnes det et utall hjelpemidler som penis sleeve og annet å få kjøpt. Uansett, så finnes det hjelp, ikke gi opp. Anonymkode: 21823...aa9
Gjest Vause Skrevet 22. juni 2016 #25 Skrevet 22. juni 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er nok et velment råd, men realitetene er jo at nesten ingen menn er gode nok for det store flertall av kvinner. Vi er ikke i stand til å gi dere orgasme, og dermed går selvtilliten litt nedover for hver gang, uavhengig av om damen sier noe eller ikke. Hun kommer ikke, ergo er sexen dårlig, og mannen er en dårlig elsker med en utilstrekkelig penis. Jeg har nå slitt med derre i over 10 år, mens jeg i tidligere forhold hadde god seksuell selvtillit, da da jeg kunne gi damene mange orgasmer hver gang. Anonymkode: cf1c6...d76 Størrelsen på penisen har ingenting å si for hvor bra orgasmen er, med mindre man ikke er i stand til å få klitorisorgasme og kun kan komme av vaginal stimulering. Da er det mulig at størrelsen spiller en rolle. Dette er derimot ekstremt sjeldent, da de aller fleste kvinner kan få klitorisorgasme. Jeg har aldri hørt om noen som ikke kommer av klitorisstimulering og foretrekker vaginal orgasme, for å si det sånn. Greier du ikke gi kvinnen din orgasme, da spør du henne om råd. Hun kan veilede deg og hjelpe deg til å gjøre det riktig. Vil du ikke høre? Ok, din egen feil at hun ikke får orgasme. Hører du, men det går ikke likevel? Ok, da må HUN bli bedre kjent med kroppen sin. Om en kvinne ikke kjenner kroppen sin og vet hva hun liker, hva som tilfredsstiller henne og hva som utløser orgasmen, så kan det være vanskelig for en partner å gi henne klimaks også. Du mener at menn ikke er gode nok for det store flertallet av kvinner fordi, som du selv sier, du har dårlig seksuell selvtillit. Slutt å tråkk på deg selv så kommer det seg. De fleste menn er gode. De dårligste mennene i senga er de som bare peiser på, tror at størrelsen på utstyret gjør arbeidet og ikke viser noen som helst form for begjær, lidenskap eller omtanke. Det kan så klart hende du har støtt på feil kvinner og ligget med noen som har tråkket hardt på selvtilliten din, men viktig å huske at ikke alle kvinner er like.
Randi92 Skrevet 22. juni 2016 #26 Skrevet 22. juni 2016 Prøv med litt variasjon under akten. Stimuler klitoris samtidig som dere har sex, gå ned på henne, bruk vibrator el lignende (ikke hver gang), og utforsk alle sex stillingene som finnes for å finne en stilling hun liker. Din dame kan også trene musklene sine i underlivet får å bli enda litt trangere! Kvinner vil ikke såre sin partner mn det at de går å føler på at sexen ikke er helt som hun ønsker kan ødelegge for dere fremover. Finn fram fantasien å eksperimenter dere fram og ikke vær så himla seriøse under akten 😀
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juni 2016 #27 Skrevet 22. juni 2016 Den 21.6.2016 at 8.24, AnonymBruker skrev: Dette er nok et velment råd, men realitetene er jo at nesten ingen menn er gode nok for det store flertall av kvinner. Vi er ikke i stand til å gi dere orgasme, og dermed går selvtilliten litt nedover for hver gang, uavhengig av om damen sier noe eller ikke. Hun kommer ikke, ergo er sexen dårlig, og mannen er en dårlig elsker med en utilstrekkelig penis. Jeg har nå slitt med derre i over 10 år, mens jeg i tidligere forhold hadde god seksuell selvtillit, da da jeg kunne gi damene mange orgasmer hver gang. Anonymkode: cf1c6...d76 Dette er jeg sterkt uenig i. De fleste menn klarer fint å tilfredstille en kvinne. Selv om mange ikke gjør det, kan det fint justeres dersom begge samarbeider. På lik linje med at det finnes mange menn som er ego i senga og ikke bryr seg nok om hennes nytelse, tror jeg det finnes like mange kvinner som ikke gidder å snakke med partner om hvordan de skal kunne glede henne og at mange kvinner tenker allt for mye på at DE skal tilfredstilles. Sex er ikke rakettforskning. Man trenger ikke være professor i biologi eller noe for å mestre det. Det handler om viljen og lysten til å glede sin elskede. Om begge har samme innstilling til det vil det fungere fint. Om EN av dem gir F, vil det ikke fungere. Allt handler om å finne rette partner. FACT: Kvinner flest trenger ofte lenger tid og litt annen type stimulering for å få orgasme. Man kan ikke som mann bli sur og slutte dersom man jobber mot det i 10minutter og hun ikke kommer. Litt tålmodighet og det å kunne slappe av å gi henne god tid og følsen av å bli tatt vare på tror jeg er cluet
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #28 Skrevet 22. juni 2016 7 timer siden, Vause skrev: Størrelsen på penisen har ingenting å si for hvor bra orgasmen er, med mindre man ikke er i stand til å få klitorisorgasme og kun kan komme av vaginal stimulering. Da er det mulig at størrelsen spiller en rolle. Dette er derimot ekstremt sjeldent, da de aller fleste kvinner kan få klitorisorgasme. Jeg har aldri hørt om noen som ikke kommer av klitorisstimulering og foretrekker vaginal orgasme, for å si det sånn. Greier du ikke gi kvinnen din orgasme, da spør du henne om råd. Hun kan veilede deg og hjelpe deg til å gjøre det riktig. Vil du ikke høre? Ok, din egen feil at hun ikke får orgasme. Hører du, men det går ikke likevel? Ok, da må HUN bli bedre kjent med kroppen sin. Om en kvinne ikke kjenner kroppen sin og vet hva hun liker, hva som tilfredsstiller henne og hva som utløser orgasmen, så kan det være vanskelig for en partner å gi henne klimaks også. Du mener at menn ikke er gode nok for det store flertallet av kvinner fordi, som du selv sier, du har dårlig seksuell selvtillit. Slutt å tråkk på deg selv så kommer det seg. De fleste menn er gode. De dårligste mennene i senga er de som bare peiser på, tror at størrelsen på utstyret gjør arbeidet og ikke viser noen som helst form for begjær, lidenskap eller omtanke. Det kan så klart hende du har støtt på feil kvinner og ligget med noen som har tråkket hardt på selvtilliten din, men viktig å huske at ikke alle kvinner er like. Der tror jeg du tar litt feil. Størrelsen kan muligens spille liten rolle for noen kvinner, mens den definitivt har mye å si for andre. Hun jeg er sammen med kommer en sjelden gang, hvis jeg tar henne i en bestemt (og noe vanskelig) stilling, og hun gnir klitten selv. Kanskje vi får dette til 2 av 10 ganger vi prøver. Hun har aldri kommet i andre stillinger. Og de orgasmene hun får når jeg "knuller" henne i denne ene stillingen, er etter min mening heller svake og pinglete. Da er det noe helt annet når jeg bruker den store dildoen på henne, og hun har en kraftig vibrator på klitten. Da kommer hun kraftig, med skikkelige sammentrekninger i musa og hele kroppen. Dildoen det er snakk om, er grov, ca 17 cm rundt, og 18-20 cm lang, så er vesentlig større enn den kjipe og gjennomsnittlige kuken jeg er utstyrt med. Så for denne dama, og en god del andre, er en gjennomsnittlig kuk rimelig ubrukelig for å oppnå orgasme. Mulig den funker for nærhet og følelsen av å være begjært, men lite annet. Jeg har hatt kvinner som jeg kunne gi multiorgasmer ved "å peise på", så der tar du og feil. Disse kvinnene kunne jeg gi titalls orgasmer ved å knulle hardt, bestemt og lenge, mens slikking og fingring overhodet ikke hadde samme effekt. Disse damene er i mindretall, det er jeg fullstendig klar over. Jeg er altså en voksen mann, med nok erfaring og innsikt til å vite at jeg kan knulle et mindretall kvinner til orgasme, mens jeg bokstavelig talt "kommer til kort" for en god del av de andre. Disse trenger rett og slett sterkere stimulering enn min kuk kan gi dem. Og så er det nok en tredje gruppe kvinner, som det egentlig ikke er er noe poeng i å knulle, uavhengig av om man har stor eller liten. Disse kan man jo prøve å slikke eller fingre, alternativt gi dem en kraftig vibrator, og se nyhetene på TV imens. Anonymkode: cf1c6...d76
Gjest Vause Skrevet 22. juni 2016 #29 Skrevet 22. juni 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der tror jeg du tar litt feil. Størrelsen kan muligens spille liten rolle for noen kvinner, mens den definitivt har mye å si for andre. Hun jeg er sammen med kommer en sjelden gang, hvis jeg tar henne i en bestemt (og noe vanskelig) stilling, og hun gnir klitten selv. Kanskje vi får dette til 2 av 10 ganger vi prøver. Hun har aldri kommet i andre stillinger. Og de orgasmene hun får når jeg "knuller" henne i denne ene stillingen, er etter min mening heller svake og pinglete. Da er det noe helt annet når jeg bruker den store dildoen på henne, og hun har en kraftig vibrator på klitten. Da kommer hun kraftig, med skikkelige sammentrekninger i musa og hele kroppen. Dildoen det er snakk om, er grov, ca 17 cm rundt, og 18-20 cm lang, så er vesentlig større enn den kjipe og gjennomsnittlige kuken jeg er utstyrt med. Så for denne dama, og en god del andre, er en gjennomsnittlig kuk rimelig ubrukelig for å oppnå orgasme. Mulig den funker for nærhet og følelsen av å være begjært, men lite annet. Jeg har hatt kvinner som jeg kunne gi multiorgasmer ved "å peise på", så der tar du og feil. Disse kvinnene kunne jeg gi titalls orgasmer ved å knulle hardt, bestemt og lenge, mens slikking og fingring overhodet ikke hadde samme effekt. Disse damene er i mindretall, det er jeg fullstendig klar over. Jeg er altså en voksen mann, med nok erfaring og innsikt til å vite at jeg kan knulle et mindretall kvinner til orgasme, mens jeg bokstavelig talt "kommer til kort" for en god del av de andre. Disse trenger rett og slett sterkere stimulering enn min kuk kan gi dem. Og så er det nok en tredje gruppe kvinner, som det egentlig ikke er er noe poeng i å knulle, uavhengig av om man har stor eller liten. Disse kan man jo prøve å slikke eller fingre, alternativt gi dem en kraftig vibrator, og se nyhetene på TV imens. Anonymkode: cf1c6...d76 Multiorgasmer uten stimulering av klitoris? Og du har hatt sex med flere kvinner som får dette? Interessant. Når det gjelder den dildoen du snakker om så ville nok effekten vært den samme om den var rundt 10 cm kort, bare slik at det er sagt. Jeg mener å huske at en kvinnes vagina kan være mellom 10-14 cm dyp. Med andre ord er det poengløst med en dildo som er kjempelang, da er det trolig bare en fetisj for stor pikk som skal tilfredsstiles eller så liker man å bli bunnet (noe jeg betviler de fleste liker, da dette er veldig vondt for kvinnen iallefall). Når jeg skulle kjøpe min første dildo slet jeg med å finne en som var kort nok! Alle på markedet er jo så lange. Men hva er det du vil frem til? Det er ikke alle kvinner som greier å komme like lett som andre. Det er dårlig gjort å sammenligne tidligere sengepartnere med den du har nå, og det er dårlig gjort ovenfor deg selv å "konkurrere" med en langt over gjennomsnittet stor dildo. Noen oppnår orgasme veldig lett, noen kan faktisk bare krysse beina og knipe seg til orgasme, det finnes jaggu kvinner som kan puste seg til orgasme (jeg så en video av det en gang, det var merkelige greier, haha). Mens noen trenger en del arbeid, både fysisk og ikke minst psykisk. 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 22. juni 2016 #30 Skrevet 22. juni 2016 (endret) .Så si til henne at hun får bruke Dildo, så kan du finne ei som ikke bryr seg om størrelse. Endret 22. juni 2016 av Tom/Loki
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #31 Skrevet 22. juni 2016 Blir nesten litt komisk med kvinner som prøver å motsi at størrelse har noe å si... jeez Anonymkode: 7cd65...bc8
Gjest Vause Skrevet 22. juni 2016 #32 Skrevet 22. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir nesten litt komisk med kvinner som prøver å motsi at størrelse har noe å si... jeez Anonymkode: 7cd65...bc8 Hvorfor er det komisk når det i noens verden faktisk er fakta? Jeg syns det er enda mer komisk at noen tror de er tankelesere! Og det er jeg garantert ikke alene om!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #33 Skrevet 22. juni 2016 Du burde bare sagt at det er hun som er vid. Som en tunnel. Anonymkode: de0c7...6f6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #34 Skrevet 22. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde bare sagt at det er hun som er vid. Som en tunnel. Anonymkode: de0c7...6f6 Det finnes ikke vide vaginaer, bare små peniser. Anonymkode: 21823...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #35 Skrevet 22. juni 2016 3 timer siden, Vause skrev: Hvorfor er det komisk når det i noens verden faktisk er fakta? Jeg syns det er enda mer komisk at noen tror de er tankelesere! Og det er jeg garantert ikke alene om! Det er komisk fordi noen få høylytte (som deg) er veldig på å få fram at større ikke er bedre. Sånn rent fysisk føles en tykkere kuk bedre enn en smalere en, for de fleste kvinner. Linket til det litt over her. Det er sikkert en del kvinner som inngår kompromisser hvis de skulle være så uheldig å være med en mann som ikke har en tykk kuk, men det tar ikke bort følelsen av at større føles bedre. Syns det er dårlig å gi menn et falskt bilde på hvordan realiteten er. Hvorfor ikke bare innrømme at faktisk jo, rent fysisk, så føles større bedre? Anonymkode: 7cd65...bc8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #36 Skrevet 28. juni 2016 Den Wednesday, June 22, 2016 at 23.59, Gjest Vause skrev: Multiorgasmer uten stimulering av klitoris? Og du har hatt sex med flere kvinner som får dette? Ja, tro det eller ei. Nå er det vel sånn at klitoris blir indirekte stimulert av penetrasjonen, og av penisrot/mage når penisen er helt inne. Så at de kom helt uten klitorisstimulering er vel ikke korrekt. Men det var altså ikke behov for å bruke fingre eller vibrator for å gi disse kvinnene orgasmer på løpende bånd. Følelsen av å se dama inn i øynene, holde hendene hennes mykt men bestemt, mens man bringer henne mot orgasmen med kuken, er definitivt toppen av sex. Holde litt igjen, mens hun trygler om å få komme, bringe henne litt nærmere, la henne vente litt til, for så å knulle henne hardt og bestemt gjennom en kraftig orgasme...for så å fortsette med en til, og enda en til........Når hun da er helt utslått etter en rekke orgasmer, er det deilig å endelig komme selv. Poenget mitt er å få damene til å forstå hvor mye mer dette tenner en mann, enn flertallets behov for å fingre seg selv eller bruke vibrator. At man ikke er mann nok til å gi dama en orgasme er alltid en nedtur, selv om det egentlig handler om hennes seksualitet og kropp,og ikke mannens. Anonymkode: cf1c6...d76
I Grosny Skrevet 28. juni 2016 #37 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Jeg er enig med Vause (innlegg #17). Gi heller kos og sex til ei dame som setter pris på det. Dama di har prøvd deg, og sier at du ikke passer. Det finnes tusenvis av andre damer som hadde storkost seg, men alle passer ikke for alle. Endret 28. juni 2016 av I Grosny
I Grosny Skrevet 28. juni 2016 #38 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Den 22. juni 2016 at 17.37, AnonymBruker skrev: Du burde bare sagt at det er hun som er vid. Som en tunnel. Anonymkode: de0c7...6f6 TS, problemet var at du hadde rosa tunnelsyn når du valgte dama. Jeg håper du kommer deg ut av tåka og får byttet henne ut. Endret 28. juni 2016 av I Grosny
Gjest Coolaid Skrevet 28. juni 2016 #39 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Den 20.6.2016 at 20.58, AnonymBruker skrev: Dama klager på størrelsen min nå. Hun mener den er for liten for henne og at jeg er årsaken til at hun ikke kommer. Jeg personlig gjør alt for at min partner skal nyte sex og dette er ikke like lett for aldri hørt dette fra tidligere partnere. Fortsetter hun slik går dette rett vest... Noen tips for hva jeg kan konfrontere henne med? Anonymkode: a6dc9...f75 Spørre henne hvorfor hun er for vid. (En annen dame hadde kanskje syns at penisen din er helt perfekt eller litt for stor....) Endret 28. juni 2016 av Coolaid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå