Gå til innhold

Dama klager

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama klager på størrelsen min nå. Hun mener den er for liten for henne og at jeg er årsaken til at hun ikke kommer. Jeg personlig gjør alt for at min partner skal nyte sex og dette er ikke like lett for aldri hørt dette fra tidligere partnere. Fortsetter hun slik går dette rett vest...

Noen tips for hva jeg kan konfrontere henne med? :)

Anonymkode: a6dc9...f75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt. Hun fortjener bedre enn en liten kuk

Anonymkode: 7cd65...bc8

• Liker 6
Skrevet

Stygt gjort av henne og kommentere det synes jeg! Hadde aldri fallt meg inn og sagt noe sånt selv om jeg mente det! Sex er så mye mer enn bare penetrering. Hun høres umoden / uerfaren ut.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Få henne til å komme før penetrering da vel? Om du gidder beholde henne da. Det hadde ikke jeg giddet.

Anonymkode: 628f2...058

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på at hun skal komme, tenk på at hun skal gå. 

Ditch.The.Bitch!

Anonymkode: b58ad...443

• Liker 9
Gjest supernova_87
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det slutt. Hun fortjener bedre enn en liten kuk

Hva er det her for noe? Pisspreik. 

AnonymBruker
Skrevet

Om dette er sant så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å kalle henne "dama" di lengre. Får jo være måte på hva man skal finne seg i og, da.

Anonymkode: 25677...c6f

• Liker 3
Skrevet

Utrolig mange liten kuk tråder det er her på KG.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hva er det her for noe? Pisspreik. 

Fortjener hun ikke en kjæreste som gir hun nytelse? En liten kuk tilfredsstiler bare ikke, og det er et problem for hun. Hvis TS liker denne jenta, burde han forstå at han ikke er bra nok og at hun fortjener bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Gothminister skrev:

Dette er faktisk en problemstilling verdt å sette opp på kg. de andre er bare idiotiske.

Anonymkode: c9455...409

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortjener hun ikke en kjæreste som gir hun nytelse? En liten kuk tilfredsstiler bare ikke, og det er et problem for hun. Hvis TS liker denne jenta, burde han forstå at han ikke er bra nok og at hun fortjener bedre.

Han burde bytte henne ut med ei som blir tilfredsstilt, jo den kan tilfredsstille.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Evilposelos skrev:

Han burde bytte henne ut med ei som blir tilfredsstilt, jo den kan tilfredsstille.

Tvilsomt. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette er faktisk en problemstilling verdt å sette opp på kg. de andre er bare idiotiske.

Anonymkode: c9455...409

Nei det er ingen problemstilling. Det er noe man har skapt til et problem. De fleste menn ligger innenfor hva som er normalt. Og fint kan tilfredsstille en kvinne. Dette er en galskap på lik linje med kvinner som suter over noen kilo for mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Endelig sommerferie for kidsa. :ler: Same procedure every year ... 

Anonymkode: 3de74...941

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Gothminister skrev:

Nei det er ingen problemstilling. Det er noe man har skapt til et problem. De fleste menn ligger innenfor hva som er normalt. Og fint kan tilfredsstille en kvinne. Dette er en galskap på lik linje med kvinner som suter over noen kilo for mye.

Når det kommer til sex, er en større penis mer funksjonell kontra liten. Fact.

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det kommer til sex, er en større penis mer funksjonell kontra liten. Fact.

Det er nok ikke noe fakta i det.

Gjest Vause
Skrevet
1 time siden, Gothminister skrev:

Tror mange menn sliter med å leve opp til et eller annet urealistisk ideal på lik linje med oss kvinner når det kommer til kropp. :klo: 

Du burde ikke ha sex med noen som trykker deg ned trådstarter. Det kan gå hardt på bekostningen av selvtilliten din om du fortsetter å ha sex med en kvinne som stadig påpeker at du ikke er god nok. Det kan i verste fall resultere i at du blir svært bitter og får store problemer med å komme deg over eventuelle komplekser. Hun har henholdsvis ansvar for egen orgasme, hun må jo vise deg hva du skal gjøre for å hjelpe henne å oppnå klimaks? 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Vause skrev:

Tror mange menn sliter med å leve opp til et eller annet urealistisk ideal på lik linje med oss kvinner når det kommer til kropp. :klo: 

Du burde ikke ha sex med noen som trykker deg ned trådstarter. Det kan gå hardt på bekostningen av selvtilliten din om du fortsetter å ha sex med en kvinne som stadig påpeker at du ikke er god nok. Det kan i verste fall resultere i at du blir svært bitter og får store problemer med å komme deg over eventuelle komplekser. Hun har henholdsvis ansvar for egen orgasme, hun må jo vise deg hva du skal gjøre for å hjelpe henne å oppnå klimaks? 

Godt sagt 😃

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Vause skrev:

Dette er nok et velment råd, men realitetene er jo at nesten ingen menn er gode nok for det store flertall av kvinner. Vi er ikke i stand til å gi dere orgasme, og dermed går selvtilliten litt nedover for hver gang, uavhengig av om damen sier noe eller ikke. Hun kommer ikke, ergo er sexen dårlig, og mannen er en dårlig elsker med en utilstrekkelig penis. Jeg har nå slitt med derre i over 10 år, mens jeg i tidligere forhold hadde god seksuell selvtillit, da da jeg kunne gi damene mange orgasmer hver gang.

Anonymkode: cf1c6...d76

Skrevet

:P TS da hvorfor gidder du å høre på dette, hun har et ansvar for hennes orgasme også, hun prøver sikkert å trykke deg ned, enkelt å spotte slike tulle oppførsel, sett henne på plass med å svare " vel, den er no større en din" eks. Eller gå ifra henne. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...