Anonym1983 Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Er det noen her som vet hvordan man finner ut om noen har flere snapchatkontoer? Har forstått at det er mulig å ha, men ikke hvordan man finne dem.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Etter hva jeg har forstått så er det ikke mulig å finne ut hvem som eier hvilken konto om de ikke ønsker det. Jeg hadde en syking som jeg la til engang, fordi jeg trodde det var en jeg kjente. Var riktignok en jeg kjente, men som nektet å gi seg til kjenne. Men han sendte meg mange syke bilder og var tydeligvis litt stalker. Fant aldri ut hvem han var, men blokkerte han selvsagt. Anonymkode: da9d7...d51
Anonym1983 Skrevet 20. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter hva jeg har forstått så er det ikke mulig å finne ut hvem som eier hvilken konto om de ikke ønsker det. Jeg hadde en syking som jeg la til engang, fordi jeg trodde det var en jeg kjente. Var riktignok en jeg kjente, men som nektet å gi seg til kjenne. Men han sendte meg mange syke bilder og var tydeligvis litt stalker. Fant aldri ut hvem han var, men blokkerte han selvsagt. Anonymkode: da9d7...d51 Usj! Det hørtes ekkelt ut 😲 ..men jeg tenkte mer på om man har en spesifikk person som man allerede har på snap, er det da mulig å finne ut om den personen har flere kontoer?
Gjest haze Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Tviler. Jeg har to kontoer, men den andre er registrert på en annen e-post. Måtte lage meg ny da jeg ikke fikk til å logge inn på den gamle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå