AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #101 Skrevet 22. juni 2016 Og jeg fikk behov for å nevne at det nok finnes masochister som ikke er underdanige også, på lik linje som det finnes sadister som ikke er dominante Anonymkode: a13d2...70b 1
SlemUlv Skrevet 22. juni 2016 #102 Skrevet 22. juni 2016 også finnes det submissive sadister, og dominante masochister 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #103 Skrevet 22. juni 2016 7 minutter siden, kattepusen skrev: også finnes det submissive sadister, og dominante masochister Og alle variasjoner av utøvelse fra håndjern hver skuddårsdag til praktisk (ikke juridisk) umyndiggjøring av den ene part 😂 Ikke rart egentlig, at uinvidde ikke helt får begrep om denne verdenen Anonymkode: a13d2...70b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #104 Skrevet 22. juni 2016 Den 20.6.2016 at 21.57, duplexx skrev: Personlig mener jeg å se at alle disse mannfolka som ønsker å dominere ei kjerring på det viset har et hull et eller annet sted, men det blir en annen diskusjon... Jeg har hvertfall ikke blitt overrasket over livshistorien deres sammenhørende med deres behov for å dominere. For å toppe det hele finnes det selvutnevnte sadister, vær forsiktig. Mange bruker D/s som en unnskyldning til å rett og slett være ufine og overhøvlende. For noen funker dette fint, for meg - not so much. Jeg foretrekker å bli elsket og satt på pidestall og få høre hvor vakker jeg er i stedet for å bli slått med knyttneve fordi jeg ikke sørger for at brusglasset til Mesteren min er fullt 24/7... Jeg reagerte på at det i praksis bare er submissive som diskuterer her, og leste gjennom tråden på nytt. Da kom det klarere frem hva som kan være årsaken til det Jeg synes det er nokså spesielt å anta at mennesker som liker å dominere "har et hull et eller annet sted", i samme åndedrag som man selv proklamerer at man foretrekker å bli elsket og satt på en pidestall og få høre hvor vakker man er. Da kan man saktens spørre seg selv hvem som har det største udekkede behovet. Det hadde bare vært fint synes jeg om det var noen av dere som oppgir at dere er dominante på dating-apper, vil fortelle litt om hvorfor dere gjør det, og hvordan dere liker å behandle en kjæreste både på soverommet og ellers. Anonymkode: 130a8...0a3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #105 Skrevet 22. juni 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis livet er som en boks sjokolade (Forrest Gump) så er BDSM som en smågodthylle. Plukk det du liker og del posen med en som er enig Jeg har funnet noe jeg liker og mye jeg kam tenke meg å smake på - jeg må bare finne noen å dele posen med Anonymkode: a13d2...70b Det der hørtes ut som en Twist-reklame Nå mangler det bare noen morsomheter om hva som skjer med den biten med vaniljekrem... Anonymkode: 130a8...0a3
duplexx Skrevet 22. juni 2016 #106 Skrevet 22. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerte på at det i praksis bare er submissive som diskuterer her, og leste gjennom tråden på nytt. Da kom det klarere frem hva som kan være årsaken til det Jeg synes det er nokså spesielt å anta at mennesker som liker å dominere "har et hull et eller annet sted", i samme åndedrag som man selv proklamerer at man foretrekker å bli elsket og satt på en pidestall og få høre hvor vakker man er. Da kan man saktens spørre seg selv hvem som har det største udekkede behovet. Det hadde bare vært fint synes jeg om det var noen av dere som oppgir at dere er dominante på dating-apper, vil fortelle litt om hvorfor dere gjør det, og hvordan dere liker å behandle en kjæreste både på soverommet og ellers. Anonymkode: 130a8...0a3 Øh ok...
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #107 Skrevet 22. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der hørtes ut som en Twist-reklame Nå mangler det bare noen morsomheter om hva som skjer med den biten med vaniljekrem... Anonymkode: 130a8...0a3 Neinei, Twist er onani. Slagordet er jo 'vern om dine favoritter, velg dine gjester med omhu' 😂 Anonymkode: a13d2...70b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #108 Skrevet 22. juni 2016 9 minutter siden, duplexx skrev: Øh ok... Jeg vet i alle fall at jeg som submissiv ønsker å styrte avgårde med kjolen på slep hver gang noen kaller meg vakker og vil sette meg på en pidestall. Da går jeg heller for utstrakt bruk av ydmykelser og bjørkeris Anonymkode: 130a8...0a3 2
SlemUlv Skrevet 22. juni 2016 #109 Skrevet 22. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet i alle fall at jeg som submissiv ønsker å styrte avgårde med kjolen på slep hver gang noen kaller meg vakker og vil sette meg på en pidestall. Da går jeg heller for utstrakt bruk av ydmykelser og bjørkeris Anonymkode: 130a8...0a3 jeg kan styre klar ydmykelsen, men ellers veldig enig i denne!! Nå er Kjære veldig snill da, og er veldig flink med komplimenter.. selv om det gjerne går på "ooh har pusen (Se nicket mitt:P) gjort seg til i dag, bare for at jeg skal rive av henne de fine klærne igjen?" hahah.. :D 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #110 Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, kattepusen skrev: jeg kan styre klar ydmykelsen, men ellers veldig enig i denne!! Nå er Kjære veldig snill da, og er veldig flink med komplimenter.. selv om det gjerne går på "ooh har pusen (Se nicket mitt:P) gjort seg til i dag, bare for at jeg skal rive av henne de fine klærne igjen?" hahah.. :D Åh, sånne komplimenter er GULL! Anonymkode: a13d2...70b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå