Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, duplexx skrev:

Dette.
Dette er et typisk D/s forhold.

Eller - kanskje ikke den dyriske delen :P men spørre om lov til absurde ting, og straff, som faktisk skal være til ditt eget beste liksom...

Nei nei, det er ikke et typisk D/s-forhold, det er et typisk M/s-forhold.

Master/slave er for hardcore for min del, men jeg ønsker meg en mann som er dominant på heltid. Med det mener jeg at han er lederen, og at det er han som tar de vesentligste avgjørelsene, som en leder. Ikke detaljstyring av hver dråpe jeg drikker, men som i at han kan få lov til å styre familien sin slik han ønsker. Altfor mange familier i dag har en kvinne som egentlig er "mannen i familien".

Når det gjelder straff så er det noe som typisk hører inn under S/M som igjen er på siden.

Anonymkode: 130a8...0a3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei, det er ikke et typisk D/s-forhold, det er et typisk M/s-forhold.

Master/slave er for hardcore for min del, men jeg ønsker meg en mann som er dominant på heltid. Med det mener jeg at han er lederen, og at det er han som tar de vesentligste avgjørelsene, som en leder. Ikke detaljstyring av hver dråpe jeg drikker, men som i at han kan få lov til å styre familien sin slik han ønsker. Altfor mange familier i dag har en kvinne som egentlig er "mannen i familien".

Når det gjelder straff så er det noe som typisk hører inn under S/M som igjen er på siden.

Yes, takk for korrigeringen. Lenge siden og for mange bokstaver og termer for mitt vedkommende...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, duplexx skrev:

Om du skriver typ .. "Søker Mann med stor M, ikke bare på soverommet" så vil du nok få en del relasjonsdominante menn på kroken vil jeg tro...

Jeg forsøkte å være involvert i en som ville være Mester (jeg bryr meg ikke om forbokstaver, men det var visst en biiiiig deal), og det funket bare ikke.
Jeg kan godt bli styrt litt rundt på soverommet, det vil de fleste, men hans tanker om en fullverdig D/s-forhold var å eie meg, kroppen min, seksualiteten min osv. Han ville bestemme det meste, fordi han elsket meg og mente han visste hva som var best.

Personlig mener jeg å se at alle disse mannfolka som ønsker å dominere ei kjerring på det viset har et hull et eller annet sted, men det blir en annen diskusjon... Jeg har hvertfall ikke blitt overrasket over livshistorien deres sammenhørende med deres behov for å dominere.

For å toppe det hele finnes det selvutnevnte sadister, vær forsiktig. Mange bruker D/s som en unnskyldning til å rett og slett være ufine og overhøvlende.

For noen funker dette fint, for meg - not so much. Jeg foretrekker å bli elsket og satt på pidestall og få høre hvor vakker jeg er i stedet for å bli slått med knyttneve fordi jeg ikke sørger for at brusglasset til Mesteren min er fullt 24/7...

Å dominere hele forholdet syns jeg er merkelig og sykt. De syns ikke det selv, men det syns absolutt jeg...

EDIT
Man er ifølge Mesteren sin (dette vil sannsynligvis bli aktuelt om man lever i et D/s-forhold) likeverdige partnere, fordi du gir han enorm glede og lykke gjennom å serve han fordi å følge hans ordre er å gjøre det beste for deg selv uansett, fordi han vet hva som er best for deg...
Jeg følte meg bare dum. Jeg følte meg undertrykt og fanget og til slutt livredd. Det hele var idiotisk og et cover for å behandle andre dritt når man selv står der med enorme mindreversighetskomplekser. Noe de ikke evner eller vil innse sjæl..

Kan egentlig bare tenke meg hvor undertrykt og verdiløs jeg hadde følt meg i et sånt type forhold. Tanken er jo litt pirrende kanskje, i teorien og som en fantasi, men i praktisk tror jeg nok at det blir noe helt annet. Spesielt når det kommer til det dagligdagse. Trodde ikke det var så crazy med at man blir straffet om man ikke varter opp fyren. Tror nok det må være menn som er på en eller annen måte skadet følelsesmessig og som har et enormt behov for å kontrollere hver minste detalj 😞 Blir igrunn svært overrasket om det finnes slike ekstreme forhold som faktisk fungerer og som er langvarige.

TS 

Anonymkode: 71b7c...a31

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, toothfairy skrev:

Wææ. Leste en artikkel om det en gang. Mulig det var et sånt "ekstrempar" da. Hun måtte uansett spørre mannen om lov til å drikke når hun var tørst, hun måtte bruke halsbånd og drikke av en vannskål(!), også ble hun skikkelig dasket om hun var 20 minutter forsinket fra jobb :overrasket:

Yikes 😐

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan egentlig bare tenke meg hvor undertrykt og verdiløs jeg hadde følt meg i et sånt type forhold. Tanken er jo litt pirrende kanskje, i teorien og som en fantasi, men i praktisk tror jeg nok at det blir noe helt annet. Spesielt når det kommer til det dagligdagse. Trodde ikke det var så crazy med at man blir straffet om man ikke varter opp fyren. Tror nok det må være menn som er på en eller annen måte skadet følelsesmessig og som har et enormt behov for å kontrollere hver minste detalj 😞 Blir igrunn svært overrasket om det finnes slike ekstreme forhold som faktisk fungerer og som er langvarige.

TS 

Det fungerer nok! For de som gjør det...som liker å slippe å ta ansvar, og de som liker å ta styringen. Men dette er like forskjellig fra et normalt annet forhold.

Jeg trenger absolutt en mann som "er mann", som kan sette meg på plass, si ifra, ta styring, initiativ og sånne ting, men han må også se min verdi, bortenfor å kun være underdanig han eller en forlengning av han. Jeg kan være ganske sta og bestemt selv, og trenger en å sparre med.
Dominere kan jeg bli i sengen, det ene stedet det er helt ok å ikke ha ansvar. Men jeg liker å være like viktig og avgjørende for husholdningen og er altfor bestemt og meningsfylt til å legge alt ansvar og avgjørelser på en den andre partneren. Jeg foretrekker å bli enige i plenum.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS 

Det er rart med det, tydelig lederskap har en litt større suksessrate enn de parene hvor begge skal uttrykke sine sterkeste lengsler i enhver bagatellmessig avgjørelse. Hvorvidt det er mann eller dame som bestemmer kunne ikke brydd meg mindre, men jeg blir svett av å høre om alle de små tingene som folk får seg til å diskutere i hverdagen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er likestilte i forholdet, men jeg liker han som den dominante i senga. Tenner på å bli røft behandlet i senga (slapp av, vi har "likestilt elskov" også:fnise:). Vi har et grunnlag hvor jeg føler meg respektert og trygg, og det er kun min mann jeg har likt dette med.

Anonymkode: 5e0d5...f56

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en slave (24/7), og jeg elsker min Mester. Halsbåndet mitt er det viktigste jeg eier, og jeg ville blitt fullstendig knust hvis han tok halsbåndet av meg. Jeg elsker både straff og belønning. Greia med straff er jo at den underdanige skal nyte det. Hvis jeg fingrer meg selv eller får orgasme uten lov så blir det straff! Jeg elsker hvert piskeslag helt til huden blir blå og jeg elsker når han stikker nåler gjennom huden. Vet ikke hvorfor, men jeg elsker smerte og å bli undertrykt.

Anonymkode: 486a4...78a

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vi er likestilte i forholdet, men jeg liker han som den dominante i senga. Tenner på å bli røft behandlet i senga (slapp av, vi har "likestilt elskov" også:fnise:). Vi har et grunnlag hvor jeg føler meg respektert og trygg, og det er kun min mann jeg har likt dette med.

Men røft handler ikke nødvendigvis om lederskap eller dominanse. Dominanse har med lederskap å gjøre.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en slave (24/7), og jeg elsker min Mester. Halsbåndet mitt er det viktigste jeg eier, og jeg ville blitt fullstendig knust hvis han tok halsbåndet av meg. Jeg elsker både straff og belønning. Greia med straff er jo at den underdanige skal nyte det. Hvis jeg fingrer meg selv eller får orgasme uten lov så blir det straff! Jeg elsker hvert piskeslag helt til huden blir blå og jeg elsker når han stikker nåler gjennom huden. Vet ikke hvorfor, men jeg elsker smerte og å bli undertrykt.

Han som prøvde å være min  Mester mente at straffen ikke skulle nytes. Da var det faktisk bortkastet. Straffen skulle være en straff, hvis ikke var "straffen" bare nytelse.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, duplexx skrev:

Han som prøvde å være min  Mester mente at straffen ikke skulle nytes. Da var det faktisk bortkastet. Straffen skulle være en straff, hvis ikke var "straffen" bare nytelse.

Hmm sånn funker det ikke for oss. Jeg blir bare spent når jeg vet at jeg kommer til å få vondt, og det liker han. Jeg ville aldri hatt et forhold til noen som ikke tenkte på min nytelse. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men røft handler ikke nødvendigvis om lederskap eller dominanse. Dominanse har med lederskap å gjøre.

lederskap i senga da. Liker at han tar styring og bestemmer stillinger, forteller meg hva jeg skal gjøre, holder meg nede, rundt halsen, drar meg i håret etc. Anser det som røft selv.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

lederskap i senga da. Liker at han tar styring og bestemmer stillinger, forteller meg hva jeg skal gjøre, holder meg nede, rundt halsen, drar meg i håret etc. Anser det som røft selv.

Ja, det du beskriver høres ut som røft i senga og som fysisk dominans. Men dominans er så mye mer enn det. Et blikk kan være nok, det skal ikke være nødvendig å holde noen fast eller nede dersom man eier de.

Man kan naturligvis godt gjøre det likevel :) 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, duplexx skrev:

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm sånn funker det ikke for oss. Jeg blir bare spent når jeg vet at jeg kommer til å få vondt, og det liker han. Jeg ville aldri hatt et forhold til noen som ikke tenkte på min nytelse. 

Det finnes mange idioter der ute, for å si det sånn. Så man må være på vakt, og man skal ta seg den tiden det tar å bli kjent.

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stikker nåler gjennom huden? Nå ser jeg bare for meg at han sitter og poker deg med knappenåler, haha. Neida. Men sant, da nyter du jo det og du blir like mye tilfredsstilt av det som det han blir. Da funker det sikkert for dere. Men er dette på en "sunn" basis? Du får vel ha ditt liv med dine venner osv likevel? Eller må du stå på pinne for han konstant liksom? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Yme skrev:

Sånn jeg opplever det, er det som regel sånn at dama bestemmer, men at mannen setter ned foten fra tid til annen. Det betyr, i min verden, at mannen er dominant, fordi han faktisk kan ha det siste ordet, om han ønsker ;P

Det er det kvinner vil at menn skal tro, ja. 

Anonymkode: e9520...7df

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann som er naturlig underdanig, og da jeg var 29 traff jeg en 10 år yngre jente som var naturlig dominant.

Hun var den dominerende parten både i senga og ellers i hverdagen. Så ble hun etterhvert voldelig, og styrte meg på den måten og. Men begge er fornøyd med slik det er. Så jeg vil si det er full klaff for oss.

Anonymkode: 9ad4d...70a

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det kvinner vil at menn skal tro, ja. 

Anonymkode: e9520...7df

Så lenge jeg får vilja mi, når jeg trenger det, spiller det ingen rolle om hu bare "lurer" meg.

Skrevet
11 timer siden, duplexx skrev:

Jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold, og er helt enig med denne Mesteren.. Jeg får straff fordi jeg har skuffet min Dom, og skal gjøre det "godt igjen".. altså er ikke straffen noen jeg skal nyte, da blir det mer funishment.
Nå blir jeg ikke straffet ofte heldigvis, men jeg får mye spank.. da jeg også er masochist, og han sadist. 

Om TS vil vite mer om dette, kan du vil ta kontakt på PM, men det er ganske mange som lever i en eller annen form for D/s forhold :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg lever i et 24/7 Dom/sub forhold, og er helt enig med denne Mesteren.. Jeg får straff fordi jeg har skuffet min Dom, og skal gjøre det "godt igjen".. altså er ikke straffen noen jeg skal nyte, da blir det mer funishment.
Nå blir jeg ikke straffet ofte heldigvis, men jeg får mye spank.. da jeg også er masochist, og han sadist. 

Om TS vil vite mer om dette, kan du vil ta kontakt på PM, men det er ganske mange som lever i en eller annen form for D/s forhold :)

Forsørger han deg økonomisk også? 

Anonymkode: b2902...079

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...