AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Heisann! Hadde el slim på torsdag,ingen el tester i hus så fikk ikkje testet. Fikk som vanlig ømme pupper samme dag. 2 dager etter el slim begynte eg å få murring i magen, kjennes/minner om mensen smerter. Kan dette eit tegn på at en spire har klort seg fast? ( veit det tar mange dager/uker får ein eventuelt får noen symptomer, men eg skjønner ikkje kva dette kan være. Noen med lignende erfaring ? Anonymkode: 5e24a...9fa
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Kan være tegn på hva som helst. Ta en test om en uke, helst mer for sikkert resultat. Anonymkode: f1a11...3ba
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Det var sånn jeg skjønte jeg var gravid. Jeg har menssmerter rundt eggløsning og ca to-tre dager før mensen. Da jeg ble gravid så hadde jeg murringer i magen fra et par dager etter eggløsning og da "visste" jeg at jeg var gravid. Anonymkode: cd170...f24
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Ja eg skjønner det kan igrunn være hva som helst, men har ikke hatt murring Sånn på denne måten før, i dag er det endelig begynt å gi seg. Så i 6 dager ca hadde eg denne murring som minner litt om mensensmerter. Har ingen symptomer på graviditet heller, er vell uansett for tidlig å merke noe? Får berre håpe ikke mensen kommer, har prøvet i 15 måneder å er ganske lei. Gynologentime om en måned, håper de kan gi meg noen svar . Anonymkode: 5e24a...9fa 1
*nordby* Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Jeg hadde menssmerter i en uke, ventet på mensen som aldri kom - og tok da graviditetstest som var positiv
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Eg håper eg er like heldig men tørr ikke ha for store forhåpninger. Anonymkode: 5e24a...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #7 Skrevet 25. juni 2016 Man får ikke graviditetssymptomer før kroppen produserer hcg, dette er fordi først da vet kroppen at den er gravid. Symptomer før den tid er det andre grunner til. Anonymkode: 25536...791
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Nårtid etter befruktning fester egget seg..? Tenker feks på alkohol etter befruktet egg, man kan jo drikke uten å vite at man er gravid,liksom.. å få murringer etter et par dager høres unormalt ut spør du meg..? Anonymkode: 8f1e4...328
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Man får ikke graviditetssymptomer før kroppen produserer hcg, dette er fordi først da vet kroppen at den er gravid. Symptomer før den tid er det andre grunner til. Anonymkode: 25536...791 Du virker skråsikker? Jeg har vært gravid flere ganger, og da også uplanlagt. Jeg VET når jeg er gravid. Og du kan sitte og si at det ikke skjer før hcg, men kroppen min sier meg noe annet i hvertfall. Jeg merker når jeg er gravid, og ikke fordi jeg er så opphengt i prøving og testing at jeg synser og føler meg fram til symptomer. Jeg har prøvd flere ganger og aldri tatt graviditetstest på noen andre prøveperioder enn da jeg har vært gravid fordi jeg har visst at mensen kommer så det har ikke vært noen poeng. Jeg sier ikke at det er vitenskapelig bevist, men etter å ha levd i 30 år med kroppen min, så kan jeg helt klart merke forskjellen i kroppen min da jeg er gravid kontra ikke. Og det lenge før testing er aktuelt. Og murringer kommer gjerne et par-tre dager etter jeg har hatt sex, og ca en uke før mensen skulle ha kommet så får jeg sinnsyke rare drømmer HVER gang. Jeg har også opplevd en MA, der jeg bare visste at noe var galt, ikke forskjell på symptomer, ingen blødninger og ingen smerter, kun vissheten om at noe var galt. Legen tok hcg prøver som steg, men jeg stod på mitt og ble sendt på UL, der har fosteret vært dødt i flere uker. Da jeg sa til gynekologen at jeg visste at det var noe så så han på meg og sa at det var noe med denne "magefølelsen" og trodde på meg allerede før ultralyd. Synd at det stemte, men for meg så blir det en bekreftelse på at "å lytte til kroppen" faktisk har en mening, og at ikke alt kan forklares med vitenskap. Dette ble et langt innlegg, men er litt lei av alle som kommer og skal konstantere "fakta" uansett hva det gjelder og mener at alt annet er feil. Anonymkode: cd170...f24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå