Gå til innhold

hoster opp ekle ting

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ok jeg er forkjøla i den 5 dagen, men idag våknet jeg oh begynte å hoste opp ekle klumper (høres helt grusomt ut) ikke store, men kjempe ekkelt og fælt.. hva er dtete? si at det er et bedringstegn;) *håper* hehe men jeg kan huske å ha gjort det før også..,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det matrester eller slimklumper?

Jeg bruker å hoste opp det når jeg er forkjøla, men har aldri tenkt på om jeg har blitt bedre etterpå.

Skrevet

Når jeg har en av mine årlige halsbetennelser, kommer det opp masse gugg. Først er det harde, mørkegrønne klumper. Og da gjør det enno vondt å hoste. Etter noen dager blir det mykere, lysere og lettere å hoste opp. Er kjempe-ekkelt, men tror det er et tegn på at kroppen bekjemper infeksjonen.

Skrevet

Når sånt skjer med meg er jeg i allefall kommet over utbruddet der jeg generelt føler meg dårlig. Er du fortsatt veldig dårlig, så hadde jeg tatt en tur til lege for du kan brygge på en lungebetennelse og det er ikke å spøke med.

Er du forholdsvis i bra form, så er det begynnelsen på slutten av forkjølelsen. Kroppen kvitter seg med slim og snørr og det er nok det du hoster opp. Bare få det ut, det er viktig sånn at at det ikke fører til lungebetennelse.

God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...