AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Hei dere. Jeg og min ex har en 3 mnd gamle sønn, han bor fortiden I beredskaphjem og vi har samvær 2 timer hver 14 dag. Vi har klart lage en avtale med barnevernet og beredskaphjem at den uka vi ikke ser gutten skal vi få en Epost fra bv. Denne Epost en harver forsinket 5 av 7 ganger nå. Og vi har tatt det opp med kordinatoren hværeneste uke. Men ingen forandring. Så nå er vi møkk lei av dette og få de til å kjerpe seg på dette. Og da lurer jeg på hvem jeg skal snakke med. Teamleder til denne kordinatoren er og veldig lat og lei av å jobbe. Så Jan nytter det ikke å snakke med. Hvem er neste I rekka? Anonymkode: cdbbd...19c
Gjest ricecrispies Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Først og fremst tror jeg ikke du skal "be dem skjerpe seg" eller likende. Ikke si at folk er late og lei av jobben heller.. Jeg skjønner at dere blir frustrert,men jeg tror det vil lønne seg for dere å være tålmodige og heller oppfordre og spørre igjen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Du bør snakke med advokaten din. Hilsen saksbehandler i barneverntjenesten 😊 Anonymkode: d2ec5...525 7
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Dere bør ikke be de om noe som helst som kan irritere dem og ødelegge saken deres. Anonymkode: ddd13...4d8
miniataur87 Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere bør ikke be de om noe som helst som kan irritere dem og ødelegge saken deres. Anonymkode: ddd13...4d8 Nå er det jo slik at vi ba om et samarbeid. Og bv har godtatt at disse brevene blir sendt. Beredskaphjemet sender brevet til fosterhjemsteamet og de sender det til vår saksbehandler. Og der stopper det. Vertfall er dette hva jeg trur. Beredskaphjemet virker ganske seriøse heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå