Gå til innhold

dritt post! noen som jobber hos de idiotene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som jobber i posten her?!

Jeg har nettopp flyttet hit, og posten er ekstremt treg! 
F.eks, der jeg bodde før, som er 20 min unna lageret, der kom posten 1-2 dager etter jeg fikk mail om at pakken har blitt sendt. Og det fra Oslo (jeg bor i en annen by oppi Nord) og fra Sverige! Ikke bare ifra min egen by. 
En pakke fra England tok 3 dager. 

Jeg venter på 3 pakker nå, to forskjellige nettbutikker. Kjøpt hos begge mange, mange ganger før. Første gangen nå som jeg bor her. 
Nevnte jeg at jeg er første stopp på listen? Og bor 2 minutter unna posthuset? Lageret? Whatever.

Pakke 1: ventet i 8 dager!! 
Pakke 2: ventet i 4 dager
Pakke 3: ventet i 4 dager 
Og det er da kun ukedager og ikke helg. 
Har kontaktet posten og den er der. Men hvorfor sender de den ikke ut da?! Den er registrert i systemet, ikke forsvunnet. 
Hva skjer?! Hvorfor er posten så himla trege? 

Anonymkode: 9f620...1e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk advarsel om at det haster og hente en pakke på en SØNDAG ! hvordan i all verden skal jeg gjøre det.

Anonymkode: 494de...bb9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en gang en pakke fra USA (B&W) og den ble levert via Tyskland i resepsjonen på jobben min i Oslo sentrum på under 40 timer. Det var med normal frakt, ikke ekspress. Ting jeg har sendt med privat post til Russland har kommet frem på under 24 t (ikke ekspress).

Dvs. det er ofte raskere å få levert ting via andre firmaer enn posten, uansett hvor du er i verden.

Anonymkode: 9dcb8...c21

Skrevet

Pakker fra feks nettbutikker har leveringstid på 3-5dager det står som regel opplyst når du bestiller. Og nå er det slutt på lørdagskjøring så om pakken ankommer postkontoret fredag,får du ikke hente lapp  før mandag og kan hente den da.

Det er også mye omstillinger internt samt at det brukes mye vikarer i sommermånedene. Så må du forstå at om en pakke sendes med tog fra feks Trondheim så kan det skje at det er forsinkelser på toget osv. Og før du klikker over at de ikke kan sende alt med fly,så har det med pris, miljøvennlighet og sånne ting å gjøre.

Sentraliseringen er også et problem.  De har lagt ned masse postkontor og gjort det til post i butikk og det samme skjer med de store omdelingsstedene også. Smør deg med tålmodighet, hvis denne pakken din er livsviktig å få frem fort så sender du den heller som ekspress over natt.

• Liker 4
Skrevet

Du klager "...og posten er ekstremt treg!  ".....bare 4 dager etter at du har bestilt?? Er 4 dager "ekstremt" tregt? Nei.

Det er helt normalt at bestillinger på nettet kan ta en uke. Noen ganger mer.

• Liker 7
Skrevet

Med en slik holdning så fortjener du ikke bedre.

Overskriften er forkastelig.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...