Mulle7 Skrevet 4. november 2004 #1 Del Skrevet 4. november 2004 Har vært i boden og hentet opp en ytterjakke i ull som jeg tenkte jeg ville begynne å bruke igjen. Har vasket den på 30 grader med Milo og hengt ut til tørking og lufting. Prøvde å bruke den, men oppdaget at den fortsatt er innsatt med den karakteristiske, ekle lukten av ulltøy som har ligget pakket bort lenge. :-x Er det noen som har et råd om hvordan jeg kan få bort lukten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 6. november 2004 #2 Del Skrevet 6. november 2004 X- it hjelper mot det meste....og luft, masse luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. november 2004 #3 Del Skrevet 7. november 2004 Heng den ut når det blir kuldegrader - og gjerne litt snø i lufta. Det pleier å hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. november 2004 #4 Del Skrevet 7. november 2004 Plagg det lukter vondt av kan henge ute en natt det er litt rått ute. Av en eller annen mystisk årsak fjerner duggen lukten (som dugg for solen). *Fniser av mitt eget patetiske ordspill på en søndagsformiddag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå