AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Ser gravid ut. Magen er veldig hard å ta på, men vet ikke hva jeg reagerer på.. Prøvd å kutte ut sukker, mel, melk og alt det der for å se om jeg merket noe, men nada. Forslag til hva det kan være, hva jeg burde gjøre? Anonymkode: e8319...285
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Fruktose? For mye fiber? Anonymkode: 2131f...92e
bettsa Skrevet 25. juni 2016 #4 Skrevet 25. juni 2016 Har samme problem. Har nå kuttet ut brød og pasta . Har også funnet ut at jordbær og epler gir meg stor oppblåst mage.
lunamuna Skrevet 25. juni 2016 #5 Skrevet 25. juni 2016 Jeg har IBS, og har slik mage i ille perioder. Det varierer hva jeg reagerer på, og i en ille perioder virker det som jeg reagerer på alt... Stress kan også være årsaken.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #6 Skrevet 25. juni 2016 Kanskje det er kroppsformen din bare hvis du har lagt på deg? Hos noen samler fettet seg både innvendig i buken og på utsiden. Ei venninne av meg slet med dette når hun var overvektig, men så fort hun gikk ned 7-8 kilo ble magen mindre. Anonymkode: a040d...6ec
Pikeliten Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 Kan være så mye, prøv å legge merke til om du har spist noe i forkant når du får denne magen. Forslag fra min side er Tyggis Div kål Erter Bønner Brus/vann med kullsyre Kaffe Ellers hjelper trening godt på for min del Google er også din venn: http://nhi.no/forside/rad-mot-oppblast-mage-40047.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå