AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Vet ikke om dette er riktig kategori men.. Ofte er moten korte armer, 3/4 armer på bluse, jumper og jeg har også sett det på kåpe Korte bukser ser en også, kanskje ikke så mye i Norge, men f.eks i England er "alle" sorte penbukser, type kontor-bukser korte så man ser ankelen mellom buksebeina og pumps/ballerinasko. Greia er at håndledd og ankler er sexy, og dermed lages mye kvinneklær slik. Spørsmålet er; er håndledd og ankler sexy? Legger dere merke til dette og på en måte setter pris på at kvinneklærne er formet slik? Anonymkode: 1d79a...808
ajarRun Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Ja, jeg kunne aldri datet noen uten håndledd og ankler. 9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Moten relaterer seg vel til korte ermer tenker jeg. Jeg har aldri sett en modell med korte armer Kontorbukser i England er ikke kortere enn de er her hjemme. Det er bare utvalget som er så mye større. Anonymkode: da0d1...215
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 ok. Her er en litt radikal ide: Kanskje, bare kanskje, ikke alle kvinneklær er utformet for å vekke seksuell lyst hos menn? Anonymkode: 87528...0b7
Katten.2.0 Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Synes kvinnekroppen er sexy, jeg. Inklusive håndledd og ankler. Er jeg i rett humør trenger hun ikke eksponere mer før tankene mine vandrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå