Gå til innhold

clinique ansiktsvask!


Gjest ¤Humlen¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Humlen¤

clinique sin foamwash, hva synes dere om den?

Tenker å kjöpe den siden den ikke er så veldig dyr... :-?

Noen som har erfaringer?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd akkurat den, men kjøpte en gang Wash Away Gel Cleanser fra Clinique. Det var som å vaske ansiktet med Zalo, utrolig uttørkende. Har også prøvd den gule "såpen" deres, og syntes den også var veldig uttørkende, selv om det var den milde typen. Er meget skeptisk til Clinique renseprodukter nå, og har også blitt advart av hudpleiere. Men jeg liker mye annet fra Clinique.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på den der pumpegreia som det kommer skum ut av? Isåfall kan du spare deg pengene og kjøpe hva som helst på Rema.

Greit nok at den ikke er tilsatt parfyme, men det betyr så lite når den tørker ut verre enn, som Lyna sa, Zalo. (Jeg er generelt sett veldig misfornøyd med clinique, bortsett fra concealeren.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stort sett alt fra Clinique, unntatt rensekremene deres. Hadde en grønn skum-såpe engang, den var forferdelig. Ekstremt uttørkende.

Dermalogica er ikke såå dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stort sett alt fra Clinique, unntatt rensekremene deres. Hadde en grønn skum-såpe engang, den var forferdelig. Ekstremt uttørkende.

Dermalogica er ikke såå dyrt :)

Den grønne har jeg også testet, fy som jeg haaater den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hmm.... så misfornøyde dere er med Clinique. Jeg har ikke prøvd noen av disse preparatene, men 7 day scrub creme. Den var jeg veldig fornøyd med. Det samme gjelder sjampoen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjampoen deres er ok, men renseproduktene deres får jeg akutt eksem og utslett av. Og som de andre nevner, huden blir tørrere enn om man vasker med zalo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...