Gå til innhold

rar klump

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en mann i begynnelsen på 30år.

Her en dag oppdaget jeg en klump nedentil.

Den sitter mellom endetarmåpning og tekstiklene, litt på min venstre side, å jeg har ikke peiling på hva det kan være, det føles som den har blitt litt større siden jeg oppdaget den for 1 uke siden.

Å jeg har tenkt tanken å gå til lege med det, men jeg blir så vanvittig flau over å gå til lege med problemer som skjuler seg under bokseren.

Men er det noen som kan ha en minste ide om hva det kan være?

Tenkte jeg skulle spør på doktor online, men måtte bare lufte problemet her først.

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Hm...lurer på om ikke testikkelen til mannen min hovnet opp her for en tid tilbake....var noe helt uskyldig, og han fikk noe for det, og vips så var han bra igjen....

Skrevet

Men kom deg til legen uansett - heller en tur for mye enn en for lite. Ikke be oss som ikke er leger om å berolige deg med en diagnose på at det ikke er noe å bekymre seg over.

Klumper skal undersøkes av lege, ferdig snakka! :wink:

Flaut? Hva så.....

Tenk på oss kvinner som ligger med bena i bøyler og lommelykt rett inn i det helligste du - DA kan du snakke om flaut.

Skrevet

Kan hende det er en stor kvise. Finn deg et speil og sjekk :)

Skrevet

Svogeren min hadde en klump i underlivet (jeg vet ikke nøyaktig hvor), og det var testikkelkreft.

Mao: Mann deg opp og dra deg til legen!

Det kan være en kvise, men det kan også være mer alvorlige ting,...

Skrevet

Gå til legen!

Mest sannsynlig er det sikkert ikke noe farlig, men du kan aldri vite sånt selv. Derfor er det kjekt å søke lege uansett, da slipper du å tenke og fundere på hva det kan være også.

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...