AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 og jeg føler meg så jævla dum. Var bare en som var hyggelig og grei mot meg og jeg mistet hode med engang og var helt sikker på at han flørtet og var interessert. Jeg gjorde nå heldigvis ingenting med det, men blir så flau nå etterpå likevel. Anonymkode: c698d...a41
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Ok..... Jeg mister også hode når noen flørter med meg, eller at det skulle virke som flørting. Pga dårlig selvtillit. Anonymkode: 720cb...df0
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Det er jo ikke alltid så lett å vite om noen flørter eller ikke. Men du har jo lov å flørte litt selv om han ikke skulle ha gjort det først. Anonymkode: 50b13...b81
Gjest Jessica Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Da kan jeg trøste deg med tiden verste misforståelse. En dag jeg følte meg riktig fin gikk jeg forbi en kjekk mann. Han reiser seg opp, ser på meg og sier. Fy faen se der da mens han smiler. Jeg smiler , blunker og sier takk hihi. Han går forbi meg og løfter opp en dame og kysser henne Dette var det heldigvis ingen andre som fikk med seg. Jeg lo så mye av meg selv , og det gjør jeg fortsatt når jeg tenker på den dagen. 😂
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 ts: er tydeligvis altfor høytidlig som person skulle gjort som jessica ovenfor, le av meg selv og mine tabber. Anonymkode: c698d...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå