Gå til innhold

Ingen vil ha meg som fast partner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som i det hele tatt er villig til å prøve meg fler enn en gang? Har nesten aldri hatt faste partnere over tid pga str på penisen min...den er 26 cm lang og 19 cm i omkrets. Dette ødelegger meg og min selvtillit, hjelp! 

Anonymkode: 68383...64c

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

skrytetråd...? 

Hvorfor ødelegger det liksom for deg at du har den penisen du har? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HappyWaffle skrev:

skrytetråd...? 

Hvorfor ødelegger det liksom for deg at du har den penisen du har? 

Fordii de fleste sier de får vondt og ender opp med å ikke opprettholde kontakt. Er lei ons, får ikke noe ut av det...

Gjest HappyWaffle
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fordii de fleste sier de får vondt og ender opp med å ikke opprettholde kontakt. Er lei ons, får ikke noe ut av det...

Hva med å ha med deg en liten flaske med glidemiddel når du skal ut? Jeg har hatt sex med en stor en og det er faktisk ikke så godt, men det er jo ikke akkurat sånn at du kan noe for det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HappyWaffle skrev:

Hva med å ha med deg en liten flaske med glidemiddel når du skal ut? Jeg har hatt sex med en stor en og det er faktisk ikke så godt, men det er jo ikke akkurat sånn at du kan noe for det. 

Sant nok! Er bare lei av at særdeles få kommer tilbake :( 

Gjest HappyWaffle
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok! Er bare lei av at særdeles få kommer tilbake :( 

Plutselig finner du ei som matcher deg. Å frem til da ville jeg tatt med glidemiddel og fokusert på veldig mye oppvarming. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet holder du til? 

Anonymkode: 7eafb...59e

AnonymBruker
Skrevet

Det er klart at ons i utgangspunktet er en dårlig ide. De fleste jenter er ikke skikkelig tent og litt for fulle. Sex med en normal penis er mindre tilfredsstillende ved ons, og det er klart det er verre med en stor en der man må "varmes opp".

Du må date, ikke dra med jenter hjem fra byen. 

Anonymkode: 419bf...454

Skrevet

Hva med kontaktannonser/ søke på nettet etter jenter som ønsker dine preferanser? Ikke utenkelig at du kan finne din match på den måten. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oslo :) 

Skrevet

Selv om jeg er *litt* misunnelig på størrelsen din skjønner jeg problemet. Mens vi andre stort sett kun må bekymre oss om vi passer sammen med dama personelighetsmessig må du også være 'fysisk kompatibel'.

Kan ikke gi andre råd enn å holde ut.

Og kanskje se om jungeltelegrafen kan gi deg litt markedsføring.. Hvis det ryktes at du er stor, vil du tiltrekke deg to typer damer: De som ser på deg som en attraksjon men kanskje ikke takler størrelsen din over tid, og de litt mer sjeldne som *vet* de takler størrelsen din men lurer mer på resten av pakka.

Skrevet
Den 6/20/2016 at 16.42, AnonymBruker skrev:

Ikke noe vits... du hadde uansett ikke taklet TSs monsterpikk.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, eksentrisk skrev:

Ikke noe vits... du hadde uansett ikke taklet TSs monsterpikk.

Vet vel du ingenting om.

Anonymkode: d5c68...07b

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kjør forsiktig og ikke dypt. En tykk en i de første få cm av vaginaen kan gjøre underverker. Bruk den også til å stryke henne på kjønnslepper og clit. 

Pumpesex kan være svært ubehagelig , spes om den er for stor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...