Gå til innhold

Lage smykker.


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg har vært og kikket i albumet på forskjellige smykker som folk har laget. Mye fint her.

Men - jeg skal gifte meg til sommeren og tenkte at jeg kanskje kunne lage noen stilige smykker selv.

Noen andre som har gjort det samme?

Hvordan lagde dere det?

Er veldig åpen for tips og forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er helt ny i gamet, er kanskje det lureste å ta en tur i bokhandelen evt. hobbybutikken og se om du kan finne deg en bok om smykkelaging som har noe i nærheten av det du kan tenke deg. Du kan sikkert også finne noen modeller som du kan titte på i hobbybutikker.

Smykker er jo veldig avhengig av smak og stil, og ikke minst hva slags brudekjole og bukett du skal ha!

Skulle du stå helt fast, kan du alltids komme til meg for å få laget noe! Jeg er lidenskapelig smykkelager - nå med egen nettbutikk... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lagde smykker til bryllupet mitt, øredobber og halssmykke. Matchende til mine 3 brudepiker. Staselig!

Gjorde det enkelt med fisketråd, perler og perleklemmer og en tang. Hadde 3 cm mellom hver perle, det ble veldig fint. Øredobbene lagde jeg på ståltråd og trædde tre perler på og kjøpe hengedings til øret. Veldig enkelt og kjapt, og passet bra til kjolen. Alt var kjøpt på hobbyforretning.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulle7: lekkr webshop! Pent laget og flotte smykker :)

Jeg har som plan å lage en slik selv, men det er nok laaangt fram i tid... sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...