Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nrk lisensen har kommet med kombinert efaktura og avtalegiro med forfall den 31. juli. Det er litt lenge til kan jeg bare endre datoen og betale den nå, uten at det medfører krøll eller gebyrer etc?

Anonymkode: 05783...77c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Så lenge den er betalt FØR fristen er det helt OK.

Anonymkode: 0073b...1f7

Skrevet

Har du fått NRK lisenskravet allerede? Fikk du det i dag? Jeg har ikke fått noe.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Million skrev:

Har du fått NRK lisenskravet allerede? Fikk du det i dag? Jeg har ikke fått noe.

Jeg fikk mitt på fredag i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nrk lisensen har kommet med kombinert efaktura og avtalegiro med forfall den 31. juli. Det er litt lenge til kan jeg bare endre datoen og betale den nå, uten at det medfører krøll eller gebyrer etc?

Anonymkode: 05783...77c

Ja, det kan du jo, men hvordan er det et problem at det er lenge til? 

Anonymkode: bf647...893

AnonymBruker
Skrevet

I og med at du har den på avtalegiro+eFaktura går du bare inn i forfallsregisteret ditt og trykker betal nå (eller noe tilsvarende). Ingen problem å betale for tidlig i og med at betalingen uansett registreres med KID. 

Anonymkode: c54b5...54a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk betalt dobbel NRK-lisens en gang, og da kunne jeg velge om jeg ville ha pengene tilbake, eller om jeg ville la det stå, slik at jeg slapp neste betaling. Veldig fint system egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk betalt dobbel NRK-lisens en gang, og da kunne jeg velge om jeg ville ha pengene tilbake, eller om jeg ville la det stå, slik at jeg slapp neste betaling. Veldig fint system egentlig.

Det skulle vel bare mangle, det er vel ingen seriøse firma som beholder pengene hvis du betaler dobbelt?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle vel bare mangle, det er vel ingen seriøse firma som beholder pengene hvis du betaler dobbelt?

Nei, selvfølgelig ikke. Siktet til løsningen at jeg kunne ha betalt for neste termin allerede da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...